date!

-

Hee!
Ik snap wel dat je zenuwachtig bent, maar dat is echt nergens voor nodig. :wink: Je hoeft hem niet te vertellen dat je nog nooit hebt gezoend, waarom zou je? Als je het al niet zou kunnen (wat heel onwaarschijnlijk is, als je hem leuk vindt kan je het :slightly_smiling_face: ) zou die ene ervaring je echt niet beter hebben gemaakt.
Heel veel succes!

Zenuwen zijn normaal en die blijf je houden. Geniet er gewoon van want het wordt vast heel gezellig
Zoenen gebeurd van zelf :slightly_smiling_face: En als je echt niet weet wat je moet doen kan je altijd nog de ander volgen… Gewoon een beetje na doen wat hij doet.

Veel plezier!

je hoeft het helemaal niet te zeggen! en mocht hij iets merken kun je er altijd een grapje omheen maken! veel plezier vanavond! (:

je hoeft heet niet te zeggen, maar is misschien wel leuk haha, is toch wel leuk om te weten dat je iemands eerste zoenpartner bent toch?
maar als je je er ongemakklijk bij voelt hoeft t niet.

je kunt ook als jullie gaan zoenen heel a-romantisch zeggen: euh, ik heb nog nooit gezoend, dus ik weet niet zo goed of ik t kan’. xD

breek je wel gelijk t ijs:P

vraagje je hoeft togh niet altijd te zoenen , en meestal vinden jongens het niet erg als je het niet kan ze helpen je vaak en als je het vaak doet komt het goed

daswaar, maar als je iemand leuk vind, waarom niet toch?:stuck_out_tongue:

haha, je hoeft het niet te zeggen hoor! waarschijnlijk heeft hij t niet eens door! :wink:

ahhg ! haha hij merkt dat echt niet hoor ! zoenen is niet zo een big deal als het lijkt qua moeilijkheid haha

succes !

dankjewel iedereen! nu weet ik zeker dat het een topavond wordt hihi. (:

Wil je laten weten hoe het was?

Nee ik ben niet nieuwsgierig

Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het ging :slightly_smiling_face:

ah het was echt super! :grinning: echt heel gezellig, we gingen samen poolen & ik had het nog nooit gedaan, dus hij ging me uitleggen hoe het moest … haha nouja, het was echt … wauw. & toen kwam dus het moment, ik zat op de rand van de pooltafel en toen hebben we gezoend. ik zal niet zeggen dat het het allerbeste is dat er bestaat, maar het was ook zeker niet verkeerd haha!

Aaah leuk! Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad :slightly_smiling_face:.