-
Spannend maar wel leuk!
Ik denk niet dat het te snel gaat en anders had hij echt niet gevraagd om wat af te spreken. Een half jaar is toch best een tijd.
Gewoon van genieten!
en over het kussen, ik denk dat het echt aan hoe de date gaat. Als het moment er voor is, dan kan het best op de eerste date.
Je hoeft echt niet zenuwwachtig te zijn maar hij is dat waarschijnlijk ook een beetje.
Veel plezier!
-
ik wil ook weer een first date
zoenen op de eerste date, dat moet je echt zelf bepalen jij bent degene die het moet doen…
En als jij een filmpje met hem kijkt ben je nog niet gelijk getrouwt dus maak je over die vrijheid geen zorgen, hij stelde het voor dus hij zal er wel aan toe zijn.
Ik heb ook gezoend op mn eerste date met een jongen
en dat is helemaal niet raar, als het moment daarvoor is, dan gebeurt het toch. Niemand zal dat erg vinden, ik vind het juist erg leuk op een first date, het is wel een betekenis van liefde youknow!
heel veel plezier en succes natuurlijk
Ik snap je gedachte opzich wel, maar hij vraagt het niet als hij ‘zijn vrijheid’ helemaal wil behouden. Daarbij ben je niet meteen 24/7 bij elkaar na zo’n date, dus ik zou als ik jou was gewoon afwachten en rustig aan doen.
Over zoenen op een eerste date: heb ik ook gedaan, en ik vind eigenlijk ook wel dat dat moet kunnen. Als het gewoon goed voelt en jullie elkaar leuk vinden, waarom niet?
Veel plezier!