date

nouu ik heb woensdag avond dus een date en ik vind het echt spannend!
wat hebben jullie zoal op je eerste date gedaan en hoe kun je dat gevoel van spannnend weg krijgen, want als ik dadelijk daar zit ga ik echt ongelooflijk stotteren XD.
hoe hebben jullie dat toen gedaan??

gewoon jezelf zijn.
en vertel wat over jezelf, je hobby’s en dergelijke. en hem natuurlijk ook vragen stellen;)
niet te veel over piekeren, dan wordt het alleen maar enger!

weet je al een beetje wat jullie gaan doen?
Als je bijv een film gaat kijken dan maakt het ook niet uit als je niet constant praat. En als het wel heel gezellig is tetter je gewoon door de film heen :slight_smile:

jaah we gaan film kijken op zijn kamer waar hij het over had of zo iets XD

Komt vast helemaal goed! Vaak valt die spanning al snel weg! En als de avond echt uitloopt tot een grote zenuwachtige bedoeling dan is de klik er gewoon niet helemaal!

super leuk, die spanning is heel snel weg, als het goed klikt.
Als je niet weet waar je het over moet hebben, heb het dan over dat je zin hebt in de vakantie of weet ik veel wat. Dan komt er vanzelf een gesprek

Klopt… Maarja, ik was toen ik voor het eerst met mn vriend ging daten ook zenuwachtig, ben zelf ook best wel verlegen. Maar dat was hij dan weer totaal niet dus dat scheelde weer qua ‘pijnlijke’ momenten.
In het begin blijft het gewoon even moeilijk, maar het komt vast wel goed :slight_smile: !
Geniet ervan in ieder geval, beginnende verliefdheid is leuk.

ik ging ook al een paar keer op bezoek bij hem, en toen ik er was, ging die zenuwwachtig heid (ofzoiets?) er helemaal af, dus ik hoop dat het woensdag avond ook gebeurt XD

dan zal dat vast wel.
en je bent al eens bij hem langs geweest, dus is het zowiezo al goed dat je in een min of meer vertrouwde omgeving zit, althans, een omgeving die je bekend is ; )