date?!

Heb ein-de-lijk met HEM afgesproken&&Vind hem al hele tijd leuk enzeu
Hij speelt heel goed piano (zit op conservatorium) &hij gaat mij wat leren spelen etc. Ken 'm via via. Maar zien jongens zoiets als een date?!?

nee

Nee.

nee ik denk ook niet ! xd.

Ook niet als t om 's avonds bij hem thuis is en zn ouders zijn dat weekend een weekendje weg?

nee.

oook niet als ik m al een x eerder heb gezien met vrienden dr bij enzo&&hij aan toen duidelijk aan t flirten was???

Maakt het uit wat voor naam het heeft? Het gaat er toch meer om dat jullie een leuke tijd met elkaar hebben en elkaar leren kennen?

jaaa mr k wil graag wete of hij t als iets vriendschappelijks ziet zegmaar of als een date weetje

als jij dat zelf niet weet, kunnen wij dat ook niet weten, so just wait and see!

Krijg het gevoel dat jij erg graag wílt dat het een date is (aangezien je reacties erop wijzen dat je denkt dat hij je wel leuk vindt). Maar inderdaad wat Alerion zegt: wat maakt het uit of het wel of geen date is, het gaat erom dat jullie het leuk hebben samen.

Overigens denk ik ook niet dat hij het als date ziet, maar dat wil niet zeggen dat jullie geen leuke avond kunnen hebben.

BTW: je doet wel erg veel moeite om mensen te kunnen laten zeggen: ja het is een date,.

Ja, wacht gwn af :wink: Je merkt t wel aan hem.

denk niet dat wij zo kunnen weten of hij je leuk vind ofdat hij het vriendschappelijk bedoelt. Je merkt het vanzelf.

We kunnen dat ook niet ruiken? Dat zie je dan pas, of je moet het hém vragen.

anders zeg je toch op msn: zo, verheug je je al op onze date haha? dan weet hij dat je 't als grapje bedoeld en dan kijk je gewoon hoe hij reageert?

Ask him.

wil jij zo graag een date met hem of zo?

een date is als je samen iets leuks gaat doen denk aan film uit eten en dat soort dingen niet als hij je wilt helpen met piano spelen. en als hij je leuk zou vinden dan merk je dat aan hem