Date..

Heb vanmiddag met echt een heeel spontane jongen gedate :slightly_smiling_face:.
Zag er super leuk uit, zegt werkelijk alles wat hij denkt. Omdat ik best wel rustig ben, vind ik het leuk als jongens vooral het woord voeren. Soms moest ik echt heel hard lachen om zijn opmerkingen naar mij. Ik voelde me wel op mijn gemak bij hem.
Maar goed,zn verkering is zo ong. 2 maanden uit dus af en toe was het: 'hier ben ik met *naam ex* geweest, deze trui heb ik met *naam ex* gekocht, enz.enz. NU KOMT HELEMAAL HET FOUTE: ‘‘we hadden overal gezocht voor een winkel en toen vonden we deze voor een morningaftingpil te halen voor *naam ex*’’
Dat vond ik zooooooooo afknapper.
Maar hij was wel heel lief en we hebben zat leuke gespreks onderwerpen gehad.
Hij zei dat hij het gezellig vond en dat ik maar een keer naar hem moest komen.
En hij zou me smsen.

En nu… nog steeds geen smsje.
Onzekerheid hier…

waarschijnlijk moet hij nog een beetje over zijn ex heenkomen.
je kan wel met hem daten,
verder weet ik ut niet.

Tja…

hahaha sorry jullie kunnen hier ook niks mee ;$

Ik denk dat hij nog niet helemaal over zijn ex heen is… kwestie van tijd.

Ai exen zijn altijd naar. Vooral als er nog van gehouden word…
Dusja afwachten hoe het loopt.

Ik denk, dat jij zijn rebound meisje bent.

oh wat vervelend dat ie haar een aantal keer noemde ! :open_mouth:
dan is hij waarschijnlijk idd nog niet helemaal over haar heen…
net als wat de andere zeggen: gewoon afwachten. Hij laat vanzelf wel wat horen als hij nog eens wil afspreken:)!

Tja, ik zou er ook op afknappen als hij een morning-after moest halen voor zijn ex whahha
dat kan dat kind zelf toch ook?
maargoe wel mooi dat het gezellig was en idd het is even afwachten…
goodluck:D

okee ik wil dus echt niet zijn rebound meisje zijn.
maarja… hij is wel leuk :S

maar ik wacht wel gwoon af op zijn smsje of kan ik zelf ook wat sturen?

uhm ik denk toch beter afwachten, want hij zou jouw smsen toch?
hoe graag je hemt ook wilt smsen gewoon even wachten, je kan hem later (paar daagjes) alsnog smsen.

even deleeeenn

ik krijg smsje met erin: ‘‘vond je het wel een beetje leuk met me’’
aaaaach.

Ik zou hem nog een kans geven.
Gewoon zeggen ja heel erg leuk oid, nog een x afspreken en dan kijken of hij over zn ex begint.
Zoja, dan zou ik er wel wat van zeggen…

Okeee the same here! Bij mij had die het ook over zn ex enzo. En daarna kreeg ik ook het smsje: vond je het nog een beetje leu kmet me? hahaha toevallig! Maar bij mij is het even wat minder afgelopen … hij zei uiteindelijk dat ik zn typ niet was terwijl die na die 1e date nog heel graag wilde afspreken… pff jongens zijn zo raar. Heb je nog een 2e date gehad? =)

heb je nog een 2e date gehad? :slightly_smiling_face:

@ girl94, is het niet dezelfde jongen, haha!
nou hij zei bij mij ook dat ie het leuk vond enzo op de date zelf… maar ik hoor gewoon niks meer : P
na een hele week niks gehoord te hebben, had ik alleen een smsje gestuurd met erin: ‘alles goed metje?’ en kreeg ik een heel leuk verhaalsmsje terug, maar ik heb niks meer terug gestuurd. en nu hoor ik dus niks meer :stuck_out_tongue:

@ chocojootje, hij zei dat ie heel graag nog een keer wil afspreken, maar het lijkt erop dat ie dat nu ineens toch niet meer wil.

Jongens zijn idd heel raar… soms.