Date

Hallo allemaal,

Ik heb morgen dus een Date met een super leuke jongen.
We gaan bij hem thuis een filmpje kijken(hij is alleen thuis), ik ben nog niet echt zenuwachtig, maar ik maak me wel verschrikkelijk veel zorgen.

over wat? :

• van die stiltes in een gesprek. (ookal maakt dat niet veel uit, wand we zijn dan toch een film aan het kijken)
  • dat we uit eindelijk 1 of 2 meter van elkaar vandaan zitten, terwijl ik het liefste tegen ‘‘hem’’ aan zit.
  • en dat wanneer je dan lekker tegen ‘‘hem’’ aan zit, dat je oppeens het gevoel krijgt dat je hem wilt zoenen. Ik weet alleen hellemaal niet hoe ik dat moet doen, en ik kan mijn zenuwen denk ik niet in bedwang houden.
  • en als we dan toch hebben gezoend, dat je dan niks meer te zeggen hebt. Je hoofd word knalrood en je hart gaat te keer.

Ik maak e eigenlijk zorgen om de gebruikelijke dingen, ik weet dus totaal niet hoe ik hier mee om moet gaan. hebben jullie tips om je zenuwen in bedwang te kunnen houden. Hebben jullie ook zoen tips, ik ben zo bang dat ik het hellemaal verpest. En hebben jullie misschien ideeën om mijn Date soepel te kunnen laten verlopen??

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

xxx Naomi_94

[i]Ik kan niet meer zeggen dan; volg je gevoel. Dan komt alles goed.

Geniet lekker van je date :slightly_smiling_face:, het komt wel goed. Probeer niet teveel te stressen =)[/i]

^Mee-eens (;

Don’t worry!

mee eens inderdaad!
en je kan ook tegen hem zeggen dat je opeens best nerveus bent, als je dat een beetje lacherig brengt bijv reageert hij er ook normaal op hoor
uit je vorige topics bleek wel dat hij je wel ziet zitten! :slightly_smiling_face:

maar als hij weet dat je er ietwat nerveus van bent, zal hij wel extra lief doen denk ik, of nouja daar rekening meehouden hoever dat kan (:
veel plezier in ieder geval! maak je niet te druk!

(oke even waar je je zorgen over maakt: )

• zoals je zelf al zegt maakt dat geen donder uit! je hoeft niet continue te praten, zeker niet als je een filmpje gaat kijken!
  • je schuift vanzelf meer naar elkaar toe, echt dat gebeurt vanzelf wel, als de film of avond vordert wel,
  • als je hem wilt zoenen, wacht het moment een beetje af, of kijk hem lief aan en geef hem eerst een kus op zn wang bijvoorbeeld, de meeste jongens zullen dan wel daar op ingaan
  • je hoeft niet direct daarna echt te praten toch, gewoon hem even lief aankijken of glimlachen, tegen hem aankruipen en je kijkt weer naar de tv en daarna praat je weer als voor die zoen :wink:

en het zoenen gaat echt vanzelf, geloof me! (: en hij vindt je leuk, anders zou hij ook niet met je af willen spreken, dus dan is het al snel wel goed hoor :slightly_smiling_face:

Niet teveel over nadenken, en niet stressen! hij zal vast ook wel een beetje nerveus zijn. Je moet er gewoon lekker van genieten :slightly_smiling_face: komt heeelemaal goed.

Daar sluit ik me helemaal bij aan! n_n

Niet druk maken , het is niet voor niks een date!
Dat betekend dus dat hij ook geintresseerd is in jou , en ook veelmoeite gaat doen om de date tot een succes te maken! (lijkt me!)

Wss is het net zo zenuwachtig als jou , en maakt hij zich druk over dezelfde dingen.

Komt goed niet teveel nadenken het gaat wel vanzelf!

super bedankt …vooral love control :slightly_smiling_face:

inderdaad al dat ^
en als jullie een beetje ver van elkaar af zitten, ga dan even naar de wc of iets pakken en als je terugkomt ga je naast hem zitten :slightly_smiling_face:
en verder gewoon rustig aan enjoy your date!

Gewoon lekker proberen te genieten van je date inderdaad, en onthoud dat hij waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jou is!

En wel vertellen hoe ie is gegaan he ? :grinning:

ik weet niet of je er nu nog wat aan hebt; maar als hij als eerste gaat zitten ga dan gewoon vlak naast hem zitten :grinning:

dankje iedereen … alleen nog 1 vraag hahah wat moet ik zometeen smsen?
wand ik had verder nog niks afgesproken, van wanneer ik naar hem toe zal komen.
gwn van: hee wat spreken we af voor vanavond?? kusje zoiets…

ikhoop eigenlijk heel erg dat we gaan zoennen :flushed:

ik zal het jullie allemaal vertellen hoor :slightly_smiling_face:

nervous!! :hugs:

succes!

sms 'm iets als : hoe laat verwacht je me vanavond? ofzo

haha nou have fun & we willen 't wel horen he :grinning:

whahah elke keer als het wat ltr word …word ik zenuwachtig

ja wat je zei kan best joh!
‘hey! hoe laat zal ik langskomen? :slightly_smiling_face: kusje’
veel ingewikkelder hoeft neit voor een smsje :wink:

veel plezier meid :grinning: hoop dat je het leuk zal hebben!