Date

Al een tijdje app ik zo af en toe met een jongen. Afgelopen zaterdag was er een feestje hier in de stad en daar zouden we elkaar voor het eerst ontmoeten. Alleen was hij heel erg dronken en stond hij met een hele groep vrienden. Hij appte en vroeg waar ik was en vond dat ik naar hem toe moest komen. Ik zag hem staan en hij keek super wazig uit zijn ogen. Ik had daar helemaal geen zin in en ben dus die avond helemaal niet op hem afgestapt. Daarom hadden we afgesproken om woensdag wat te gaan drinken.

Dinsdagavond waren we aan het appen maar op een gegeven moment negeerde hij mij. De volgende dag hoorde ik ook niks meer. Ik zag een snap van hem waarop hij wat aan het drinken was met vrienden. Ik reageerde daarop met de vraag dat wij toch eigenlijk ook wat zouden gaan drinken. Zijn excuus was dat ik niks meer gezegd had. Dus gingen we opnieuw een dag afspreken. Op een gegeven moment reageerde hij weer niet en vroeg ik: dus toch maar niet? Waarop hij reageerde: jawel misschien vanavond. Hierna heeft hij niks meer gezegd en negeert hij mij dus weer. Ik denk dan nou dan toch lekker niet. Maar ik had er eigenlijk wel heel veel zin in. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet. Hebben jullie misschien advies?

Wat een zák. Hij heeft je nu elke keer laten zitten en zegt dan ‘misschien vanavond ofzo.’ Ik begrijp dat je er zin in had, maar heb je ook zin in een gozer die maar ‘kijkt wanneer die zin heeft’? Ik zou op een date gaan met een jongen die zich houdt aan afspraken en je leuk genoeg vindt om niet ‘misschien’ te zeggen! :slightly_smiling_face:

Nou hij doet duidelijk te weinig moeite en verschuift het vervolgens ook nog eens op jou af.
Ik zou zeggen: DIKKE DOEI

Ik zou hem lekker laten lopen, zo te horen heeft hij niet zoveel voor je over en is hij jou dus ook niet waard.

Inderdaad gewoon laten lopen !! Had precies dezelfde situatie laatst en het werd ook gewoon heel vermoeiend om steeds de date te verzetten dus toen had ik ook zoiets van dan niet. Hij mag best wel meer moeite doen !

Jullie hebben gelijk! Bedankt voor de reacties!