"date"

Middag! :slightly_smiling_face:

Naar aanleiding van mijn twee vorige posts (alweer een tijdje terug), ben ik hier opnieuw om jullie raad te vragen! Destijds gingen mijn vragen over het hoe ik haar duidelijk kon maken wat ik voor haar voelde. Nu we, op dit moment, allebei duidelijk van elkaar weten dat er ook echt een klik is, en er ook echt wat bloeit, hebben we besloten om morgen een keertje goed af te spreken (als in: we zijn een hele dag samen). Aangezien we niet naar haar thuis kunnen gaan, en mijn huis een dikke 2 uur af is van waar we afspreken (waar zij woont), zullen we onze bezigheden buitenshuis moeten zoeken. In principe geen groot probleem, buiten dat ik helaas niet bekend ben in haar buurt (Rotterdam en omstreken). Vandaar dat ik hier ben voor jullie raad!

Even ter verduidelijking, het gaat om een meisje van net 17 jaar. Ik dacht persoonlijk aan “Diergaarde Blijdorp”, de ‘dierentuin’. Ik ben er al in geen jaren meer geweest, dus ik weet ook helemaal niet of dit geschikt is voor mensen uit onze leeftijdscategorie. Wat zouden jullie ervan vinden als jullie daar naartoe zouden gaan met een ‘date’.
Zijn er verder nog andere tips in, of in de buurt van Rotterdam?

Alvast heel erg bedankt!

Dierentuin is juist leuk! Ik wil mijn vriendje er in de vakantie ook heen sleuren. Lekker samen aapjes kijken en genoeg gelegenheid om goede gesprekken te voeren.

Ik zeg dus doen!

Dierentuin is juist leuk idd! Zou het zelf superleuk vinden als mijn vriendje dat ooit eens met me zou gaan doen. Niet dat hij dat ooit doet maar oke :'D. Doen dus! :slightly_smiling_face:

Verder ken ik R’dam niet echt dus andere tips heb ik niet voor je. Succes en veel plezier alvast! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat de dierentuin hartstikke leuk is. Lekker samen aapies kijken, je kunt rustig met elkaar praten.

Heel veel plezier op jullie date.

Mooi! :slightly_smiling_face: zo te horen een absolute ‘go’ dus! :slightly_smiling_face:

Dank jullie, zal zeker lukken! :slightly_smiling_face:

Mochten er nog ideeën zijn voor Rotterdam of omstreken, dan hoor ik dat graag :slightly_smiling_face:

Ik zeg doen! Dierentuin is leuk, gesprek valt niet dood want er is genoeg om over te praten daar. :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon voor de dierentuin gaan :slightly_smiling_face:

Je kunt daar prairiehondjes aaien. Mijn hele dag is dan fantastisch

Hartstikke leuk toch? Hoef je ook niet constant een onderwerp te zoeken om over te praten. gewoon gezellig.
Je zou ook naar de primark kunnen gaan die zit bij alexandrium in rotterdam, en daar zitten nog wat andere winkels bij etc. dan ben je ook wel n dagje zoet.
Je kunt naar drievliet(al denk ik niet dat dit heel volwassen iets is…:stuck_out_tongue:) je kunt naar scheveningen. Je kunt naar snowworld in zoetermeer.

:slightly_smiling_face:

Hahaha! Bedankt voor de tip!

Ja klopt, dat maakt het misschien wat soepeler! Drievliet lijkt me inderdaad een minder idee, dan kan ik haar beter meenemen naar de Efteling! Snowworld is trouwens een goed idee!