Date.. woei!

Hallo lieve mensen,

Twee maanden terug heb ik een jongen ontmoet via tinder. Hij wou na twee weken afspreken en aangezien we veel gemeenschappelijke vrienden hadden, heb ik dat gedaan. Het was super leuk, gezellig en we hadden een klik :upside_down_face:

Daarna gingen we allebei op vakantie en hebben we elkaar weinig tot niet gesproken. Toen we vorige week terug kwamen van vakantie praatte we wat meer, maar we waren ook weer erg druk.

Op mijn initiatief hebben we gisteravond afgesproken, hij was meteen enthousiast en wou weten wanneer hoe laat etc.

Het was weer ontzettend leuk en we praatte honderduit (omdat we ook niet zoveel gepraat hadden op whatsapp). Aan het einde hebben we gezoend in de autogarage… dit duurde niet al te lang want we moesten snel weg rijden (je moet binnen 15 minuten na betalen uitrijden met de auto).
Maar het was echt super. Ik moest van hem ook laten weten als ik veilig thuis was.

Hij appte nog voor ik appte of ik veilig thuis was etc. We hebben toen weer een poos nagepraat op whatsapp erover. Hij zei dat als we langer konden blijven staan, hij er wel de hele nacht had wilen staan. Super lief natuurlijk :wink: Ook wisten vrienden van hem al over mij en wilde ze dat ik langs kwam op één of ander feestje. Ook toen ik zei vannacht op app ‘‘ik wil je snel weer zien’’. Zei hij:’’‘JA morgenavond neem ik je mee naar een feestje/verjaardag haha’’ (vanavond dus). Hier ben ik eigenlijk niet op in gegaan.

Eerlijk, m’n vlinders kwamen gisteravond naar boven drijven.

Ik wist dat hij vanochtend moest werken en vanavond een verjaardag gehad maar ik heb hem niet gesproken vandaag.

Ik wacht eigenlijk op een berichtje van hem af… want ik wil zelf liever niks sturen (anders ben ik bang dat het opdringerig overkomt). :flushed:

Wat denken jullie? :wink: klinkt het een beetje positief?

Klikt idd posetief… Ik wil ook nooit opdringerig overkomen maar als jij hem een berichtje wil sturen gewoon doen. Soms verwachten jongens het ook van ons

Klinkt heel positief! Ik denk niet dat het opdringerig is als je hem wat stuurt hoor! (:

Klinkt positief! Ik zou morgenochtend zelf iets sturen. Gewoon of het gezellig was enzo.

Ik snap dat je niet opdringerig over wilt komen, dat heb ik ook altijd haha. Ik zou als ik jou was gewoon lekker wachten tot hij wat stuurt :slightly_smiling_face:

Het klinkt positief en ik zou gewoon zelf een berichtje sturen! :slightly_smiling_face:

Klinkt heeeel positief! Aww, zo schattig! Was hij de laatste die iets geschreven heeft? Ik zelf kijk daar altijd naar en als ik de laatste ben, dan wacht ik altijd tot hij iets stuurt haha. Vraag morgenochtend gewoon of het gezellig was :slightly_smiling_face: