Date: wel of geen tweede?

Hey!

Via een van mijn huisgenoten was ik in contact gekomen met een jongen en we hadden elkaar toegevoegd op facebook en we hadden wel leuke gesprekken. Uiteindelijk gingen we dus gisteren brownies maken. We hadden niet echt tijd alleen zeg maar, want zijn zus en andere huisgenoten waren er ook bij. Mijn huisgenoot zegt dan weer wel dat hij mij leuk vind. Ik weet niet echt of er nou echt een klik was. Ik vind hem wel leuk, maar niet leuk leuk, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu vroeg ik me dus af of dit misschien komt omdat we niet echt alleen waren. Vinden jullie dat als ie het vraagt, ik nog gewoon op een tweede date moet gaan, of hou ik hem dan alleen aan het lijntje? Wat vinden jullie?

Jij weet zelf het beste hoe jij over hem denkt en ik kan het niet opmaken uit je verhaal. Ga voor een tweede date als je erachter wil komen hoe je over hem denkt, ga niet op een tweede date als je hem eigenlijk niet zo leuk vindt.

Als je het wilt proberen, kun je met gemak voor een tweede date gaan (een tweede date zegt tenslotte niet gelijk dat je een relatie wilt).

ik zou voor een 2e date kiezen!

Doen! Zeker weten!
Na de tweede date met een jongen zat ik in een dipje en twijfelde vreselijk, maar na een leuk msn gesprek spraken we toch af voor de derde date- waarbij we gezoend hebben en hij mijn vriend werd. Nu hebben we al bijna drie maanden en ik ben echt verliefd.

Ik zou voor een tweede date gaan, omdat je hem dan beter kan leren kennen. Je kunt het altijd proberen? En als je hem daarna toch niet leuk blijft te vinden, dan ‘‘kap’’ je ermee.

Wat verlies je bij een tweede date? Het is duidelijk dat je niet zeker bent over de eerste date, dus doe nog een tweede.

Als je er nu al zeker van bent dat het écht niks gaat worden, zou ik het niet doen.
Dan ga je hem inderdaad aan het lijntje houden.
Als je dat niet hebt, zou ik het niet uitsluiten en het gewoon een kans geven.
Mocht het dan uiteindelijk alsnog niks zijn, moet je dat gewoon eerlijk zeggen.
Wie weet houd je er uiteindelijk wel een leuk vriendje aan over :slightly_smiling_face:

2e date,je komt dr dan achter of je m wel leuk leuk vind, of toch niet :slightly_smiling_face:

Het gaat waarschijnlijk in ieder geval niet echt iets worden, tenminste niet voor lang, ik woon nu namelijk in Australie en ga begin December terug naar Nederland, maar hij weet daar wel van. Ik ben er nog niet echt zeker van, maar ga dan misschien toch nog wel een tweede proberen

Ik zeg bij twijfel niet doen!

Als er geen klik is, is die er niet.
Maar als je het echt echt echt niet weet, dan gewoon een 2e date doen.
Maar als je nu al het idee hebt dat het niet echt iets gaat worden, niet doen.

Ik zou het wel doen. Want dan kan je altijd nog kijken hoe het is met z’n 2en en of jullie wel of geen klik hebben.

je kan het altijd wel proberen, want je hebt nog niet echt een gesprek met hem gehad omdat die huisgenoten er zaten en zijn zus.