Date vanavond

Heehallo mensen!
Ik heb vanavond een date, met een jongen die ik wel leuk vind, maar er zijn een paar problemen. Eerst zal ik het een beetje uitleggen. Ik ben 15 jaar, hij is 17, en we kennen elkaar via school. We zijn nou ongveer 2 maanden bezig, en hebben al wel gezoend. Dit is onze eerste afspraak. Ik heb afgelopen vrijdag tegen hem gezegd dat ik geen relatie wil, en daarna voelde ik me heel erg klote want hij vond het ook echt kut en zei bijna niks. Dus nu hebben we afgesproken om iets te gaan drinken vanavond. Dat is dus 1 probleem: wat moet ik drinken? want ik ben 15 en mag dus eigenlijk geen alcohol, maar hij weet dat ik op feestjes wel drink, en ik weet niet wat hij verwacht van me.
Een ander probleem is: hoe moet ik het onderwerp aansnijden over hoe het nou met ons zit, want ik weet niet of het over is of dat we nog steeds klooien…
En het laatste probleem is: Hij zit in de drugs, hij dealt zeg maar maar gebruikt niks. Ik wil wel hier over meer weten want ik weet niet precies alles maar hoor alleen verhalen, maar ik weet niet hoe ik er over kan beginnen!
Alvast bedankt voor de tips!
xxxxxxx

Kan je beter dan niet gewoon met die hele jongen stoppen dan?

hoezo zou ik stoppen?

Als je toch niets met hem wit…

op dit moment niet nee, ik wil het rustig aandoen vandaar dat ik dat zei

omg waarom ga je je druk maken over wat je moet drinken? wat maakt het nou of je een gewonen cola drinkt of een baco? dat is echt wtf sorry:$
maar uuhm over hoe het met ons zit gewoon vragen dat is heel moeilijk maarja wel de makkelijkste manier om er achter te komen.
en over die drugs ja zal ik nog even mee wachten om daar over te beginnen en misschien komt het vanzelf wel dat onderwerp

Uhm… okee xd

Gewoon stoppen met die gozer… Hij dealt drugs en je wilt niks met hem? nou genoeg toch… Straks stopt hij wel in je drankje ofzo (miss een beetje overdreven maar je weet het nooit met dat soort mensen)

^

Dat dus.

neeeeee hij is wel een goeie gozer, hij heeft ook tegen vrienden gezegd vna hem (die het weer tegen mij zeiden) dat hij voor mij wil stoppen daarmee, maar alleen als hij zeker weet als het iets wordt tusen ons

Oh en als hij verwacht (enbooswordofzo) dat je geen alcohol drinkt? Nou als een jongen dat over mij deed kan hij echt gaan hoor… Je bent 15 en je hoort geen alcohol te drinken… En al helemaal NIET voor een jongen!

Inderdaad.
Hij dealt, je wilt niet eens een vaste relatie of iets, en je bent zo onzeker bij hem blijkbaar dat je niet eens weet wat je moet gaan drinken. Kap er dan gelijk mee.

Ik zou persoonlijk ook niks willen met een jongen die drugs dealt, maar dat laat ik aan jou over. Mijn enige tip is: drink waar je op dat moment zin in hebt. Hij gaat je echt niet beoordelen op wat je drinkt…

oke dankjewel ik zal er over nadenken

Je kan vanavond gaan, om hem te vertellen dat je het niet ziet zitten. En drink gewoon cola. Of water ofzo.

ja ik ga er heen om over ons te praten en als ik nou nog niks wijzer wordt, kap ik er mee

Met dit topic of met hem?

met hem

drink waar je zin in hebt… o.0
en denk er even voor jezelf overna wat je wilt… met 'm kloten, terwijl je niets wilt: player!

Wat boeit het nou wat je moet drinken?
en ik zou kappen, sws dat die in dat drugshandeltje zit is al verkeerd (vind ik).
En jij hebt toch al gezegd dat je ook niks wilt, dan is het toch klaar?