Date vanavond, maar hij laat niks meer van zich horen

Hi ladies,

Ik heb een vraagje. Ik praat al een tijdje met een leuke jongen. Hij had al meerdere malen gevraagd om af te spreken, maar het is er niet echt van gekomen omdat ik het druk had met school. Uiteindelijk vroeg hij gisteren aan de telefoon of ik morgen (vandaag dus) tijd heb om wat te doen (eerste date). Ik vond het prima, we hadden besproken wat we gingen doen: beetje standaard, ergens wat drinken en naar de bioscoop. Hij had al gekeken naar welke film hij wilde etc. Nou, vandaag de dag, niks meer van gehoord… ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Moet ik niks meer van me laten horen of mag ik best vragen hoe het zit? Als hij niet zou willen of geen tijd heeft vandaag is het toch geen moeite om mij te laten weten dat hij niet kan of dergelijke…

Vind het nogal jammer aangezien ik bijna nooit date i.v.m. slechte ervaringen en het me ook best veel moeite kostte om uiteindelijk ja te zeggen tegen een date.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen :slightly_smiling_face: dankjewel.

Liefs,

Hebben jullie geen tijd afgesproken?

Jawel, we hadden gewoon een tijd afgesproken

Geen bericht is dan gewoon goed bericht neem ik aan? Als ik al concreet heb afgesproken, kom ik daar meestal ook niet meer op terug en dan zie ik diegene gewoon op de afgesproken tijd.

Klopt! Maar helaas is de afgesproken tijd al 3 kwartier geleden…

Oh, dat is wel echt heel vervelend…

Ja, dan zou ik wel vragen waar hij is ja.

Ik vind dat wel apart, ik wil ook de ‘date’ dag zelf wat horen, of alles nog goed gaat etc. Ik heb niet vaak gedate (bijna nooit eigenlijk) maar hij liet wel altijd die dag nog wat horen. Dat hij al klaar was of, of ik al klaar was en hoe laat ik er precies was.
Ik vind dat wel apart, lijkt zo niet geïnteresseerd…
net of hij het toch maar niet wilde…

Ik zou hem bellen. Misschien is er wat tussengekomen. Wel vervelend.

Ik zou hem even bellen. De eerste gedachte is natuurlijk ‘lekker lullig’, maar wellicht is er wel iets vervelends oid tussen gekomen.

Huh wat ontzettend lullig…

Update: ik heb geprobeerd te bellen, werd niet opgenomen. Hij was wel gewoon online op whatsapp dus maar een appje gestuurd van hoe en wat. Zijn antwoord was “voel me niet lekker”. Blijkbaar had hij niet 15 sec de tijd om een appje te sturen dat hij niet kon. Duidelijk dus…

Vervelend :frowning_face:

Oke dat is inderdaad duidelijk. Dumpen die handel!

Ok, helemaal laten gaan die gast.

Jemig… echt stom

Thanks voor de reacties dames! X

Wtf. Wat is dat voor kutstreek. Heeft hij daarna nog iets van zich laten horen?