Date regelen met onbekende jongen?

Hoi iedereen,

Ik had de afgelopen week een beetje een gek idee in mijn hoofd, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel reëel is om ook echt te doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar goed, ik zal het even uitleggen. Ik zit sinds ongeveer 4 jaar op een sport (welke zeg ik liever niet, ivm anoniem blijven). Toen ik net begonnen was kwam er bij mijn sportclub regelmatig een jongen die al verder gevorderd was in die sport, ons helpen bij de trainingen. Ik denk dat ik toen 14 ongeveer was en hij ook zoiets.

In het begin vond ik hem niets bijzonders, maar sinds hij toen weer weg is gegaan bij de sportclub kon in hem maar niet vergeten. Ik had nog wel een paar foto’s van hem en die ging ik steeds bekijken, haha :cold_sweat:

Maar ik had hem dus al heel erg lang niet meer gezien, en langzamerhand ben ik hem ook een beetje vergeten.

Afgelopen zaterdag had ik een wedstrijd en deze wedstrijd werd georganiseerd bij zijn sportclub. Alleen had ik er helemaal niet aan gedacht natuurlijk dat hij er zou zijn oid. Maar ik zag toen ineens een jongen die me erg bekend voorkwam, en toen realiseerde ik me dat hij het was. Maar hij was enorm veranderd, veel groter en volwassener geworden.

Terwijl ik moest wachten tussen de wedstrijden door heb ik steeds stiekem naar hem gekeken en toen het eind van de dag naderde, heb ik nog snel op zijn wedstrijdbriefje gekeken (om er achter te komen wat zijn achternaam was, ik wist alleen zijn voornaam).

Sinds die wedstrijddag vind ik hem alweer ontzettend leuk (terwijl ik hem echt een paar jaar al niet meer gezien had!). Maar het blijkt dus dat hij nergens op internet te vinden is, hij heeft nergens een account of wat dan ook.

Het lijkt me echt leuk om hem beter te leren kennen, en ik had dus het gekke idee om hem een mail te sturen of hij met me zou willen afspreken (en dan geen naam vrijgeven). Dat ik hem bijvoorbeeld stuur dat hij me bij de sport al is opgevallen en dat het me leuk lijkt om hem beter te leren kennen, en dat hij me al wel eens gezien heeft maar mij niet goed kent.

Ik kan misschien wel via een vriendin zijn mail krijgen, maar zal dit niet heel erg vreemd en stalkerig overkomen ofzo? Het is ook wel een enorm risico, echt niks voor mij normaal gesproken…

Hebben jullie tips of een mening hierover?

Alvast bedankt, haha!

Je kan hem wel een mail sturen om zijn nummer te vragen en zou dan eerst een gesprek aangaan en als dat goed klikt zou ik zeggen van : hee heb je zin om een keer wat te gaan doen (iets drinken ofzo) en dan kan je hem zo beter leren kennen succes !

Haha, het is best wel random om zomaar een mail van iemand te krijgen die je nauwelijks kent, en die je om je nummer vraagt :’) Maar zou kunnen

Persoonlijk zou ik het echt heel vreemd vinden om zo’n mail te krijgen.
Kan je niet proberen om hem wat vaker ‘toevallig’ op die sportclub tegen te komen?

Hmm, ik denk dat als je hem een mail stuur zonder naam, dat dat een beetje vreemd is. Als je hem ‘toevallig’ een keertje tegen kom op die sportclub, kan je proberen om een een gesprekje met hem te voeren. Over dat hij je hielp bij de trainingen. Als je even met hem praat, kom je er al snel achter of het klikt en als het klikt kan je altijd zijn nummer vragen :slightly_smiling_face:

Ben het met Ellen en Oasis eens, je kunt hem beter een keertje op die sportclub tegenkomen dan dat je opeens random een mailtje stuurt.

Ja maar het probleem is dat hij op een andere club zit. Ik zie hem dus eigenlijk nooit.

En als je nou een keertje met een vriendin naar zijn club ga? Kan je ook nog wedstrijden kijken, aangezien dat dan dezelfde sport is en dat altijd wel leuk is om te kijken.

Weet je in welk team hij zit of kan je daarachter komen door op de site te kijken van zijn sportclub?

@xEllenn ja het staat wel op de website, ik weet niet of je daar ook zijn speeltijden enzo kunt zien…

Maar het is eigenlijk ook raar als ik daar heen ga en zomaar met hem ga praten, waarschijnlijk weet hij ook niet eens meer wie ik ben enzo… :cold_sweat:

Anders probeer je dat gewoon toch? Haha aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, als je gewoon een praatje met hem aangaat en dat verteld wordt zijn geheugen ook weer een beetje opgefrist :slightly_smiling_face: Niet geschoten is altijd mis!

Hehe, ik wou dat ik echt de moed had om dat te doen en dan hier een verhaal van mijn ‘‘succes’’ neerzetten enzo, maar ik denk niet dat het gaat lukken… :thinking:

Ik wed dat je het kan! ;d

Het lukt je wel (;
en anders, blame the girlfriend :stuck_out_tongue_winking_eye: Zeg dat zij je heeft meegesleurt naar de wedstrijd (;

Wat schiet je ermee op een anonieme mail te sturen? Het doel is toch dat jullie elkaar ontmoeten en dat hij je leert kennen? Als je hem wilt mailen, is het denk ik beter te laten weten wie je bent, ga er gewoon helemaal voor of helemaal niet! Ik moet bij dit soort semi-slimme plannen & listen altijd denken aan de film Amélie, haha… Uiteindelijk wil je met hem een non-digitale, non-anonieme date, dus ik zou de omwegen achterwege laten. (:

-

Haha ik durf er echt niet zomaar naartoe te gaan met als doel om ook vanuit het niets met hem te gaan praten xD Maar zou een mail waarin ik wel zeg wie ik ben en vraag of hij een keer iets wil afspreken wel kunnen?

Vind ik wel!