Date & probleem.

hee,
ik heb aankomende vrijdag 'n date met n jongen, maar ik voel niets voor hem.
m’n scharrel waar ik mee bezig ben is zelf op vakantie, en ik spreek alleen met die jongen af omdat hij 't me al heel lang vraagt. en ik dacht, nja ik voel niets voor hem dus waarom ook niet. maar steeds als het dichterbij komt krijg ik meer spijt.
tegenover m’n scharrel, ookal weet hij er niets van.
mijn vraag is, wat moet ik doen?
want ik heb wel spijt, ookal is het nog niet gebeurd.
en wat moet ik doen a.s. vrijdag op die date?
sorrie voor t lange verhaal!
x

ik zou het afzeggen denk ik

als ik diegene was dan zou ik het afzeggen

Doen waar jij je goed bij voelt :wink: Als je je er nu al slecht over voelt, dan zou ik als ik jou was er eerlijk over zijn en afzeggen - gewoon tegen je date zeggen dat je al een ander hebt, die momenteel op vakantie is. Doe het wel tijdig, dus niet een half uur van te voren, want dat is wel lullig. En als je niet eerlijk wilt zijn, dan zeg je gewoon tegen je date dat er iets persoonlijks is tussen gekomen.

maar ik weet juist niet of hij t vriendschappelijk is, of liefde als je begrijpt wat ik bedoel

misschien moet je dat even van te voren vragen en dan je beslissing maken.

Ik zou afzeggen als ik jou was anders krijg je nog meer spijt.

Gewoon afspreken en dan heel afstandelijk doen. Duidelijk maken dat JIJ het hoe dan ook als vriendschappelijk ziet.

Als je je er te vervelend bij voelt: Gewoon afzeggen dan.
De kans dat hij het wel als een echte date ziet is best groot geloof ik. Zeker als hij al zo lang aandringt.

Duidelijkheid is meestal wel het belangrijkst. Laat weten wat jij vind/voelt. Of dat nou is door het af te zeggen of door het duidelijk te maken tijdens het afspraakje.

Ik zou het afzeggen, omdat je nu al spijt hebt en die jongen ook laten weten waar hij aan toe is.

Zeg het af, als je je er niet goed bij voelt moet je het soieso niet doen! Je moet hem dan ook gelijk duidelijk maken dat je niet met hem wilt daten, anders blijft hij doorgaan.

Succes !