date online boy

heeey allemaal!

volgende week willen de jongen die ik nu iets langer dan een maand online ken en ik afspreken!
we willen sws ´s avonds naar de bios, iemand ideeën wat we 's middags kunnen gaan doen? :slightly_smiling_face:

xx

Ga gewoon lekker naar de bios alleen. Als het niet klikt of dat ie toch ontiegelijk tegenvalt, dan zit je alleen maar 1,5 uur met hem. Mocht het nu wel klikken kun je na de film nog n terrasje opzoeken en als dat klikt spreek je gewoon nog n keer af.

weet je zeker dat het verstandig is om met een jongen af te spreken die je alleen online kent? spreek alleen met hem af als hij echt te vertrouwen is !

Ga in de stad afspreken, eerst een terrasje doen ofzo. Naar la place gaan of ergens een ijsje gaan eten, maar niet naar afgelegen plekken gaan. Daarna naar de bios :wink:

^ Dit allemaal, en ik weet niet hou oud je bent maar ik zou in ieder geval tegen iemand zeggen waar je heen gaat.

Misschien een filmpje pakken?
Of shoppen in een winkelcentrum.
Ik zou sowieso op een drukke plek afspreken, narmate je hem online hebt ontmoet.

ik ben 16, en mn ouders weten ervan :slightly_smiling_face:

up!

Euhh effe wachten … Weet je echt 100% zeker dat hij echt te vertrouwen is? Je weet dat er zo ontzettend veel gekken zijn op de wereld , je weet hoe het soms kan aflopen van online liefdes shit. Er zijn zoveel verhalen verteld over dat hun kind werd vermoord / verkracht / beroofd / ontvoerd etc. Ik zeg het alleen even om jou even erop te attenteren. Gewoon een waarschuwing.

Meid, ga lekker een terrasje pakken of wat dan ook maar iig waar mensen zijn!

En niet te druk doen om dat vermoorden/verkachten/beroven/ontvoeren ect. want ik was vorig weekend op een meeting in België met 12 vreemde mensen! Waarvan 11 mannelijk waren :stuck_out_tongue: en het was super gezellig! Mn ouders wisten ervan ^^

ze willen haar alleen maar waarschuwen hoor ^

gister 1e date gehad ! hij is echt leuk, was zo zenuwachtig maar het klikte meteen goed :grinning:

Mooizo! :slightly_smiling_face:

Oooh leuk dat het goed klikt!! Ik heb vanavond een date met iemand die ik nog nooit heb gezien en ik ben heel zenuwachtig! haha :stuck_out_tongue: