date met jongen..

Hey meiden,

Ik had gister een date met een jongen, alleen het ging niet zo goed.
Ik ken hem via via en ik had hem nog nooit in het echt gezien, alleen op msn en via de sms hadden we gepraat zeg maar.
Ik had dus met hem afgesproken, in het begin ging het wel goed maar daarna toen was het best lang stil en wilde ik hem wel zoenen maar dat durfde ik niet. Daarna bleef het nog best lang stil en vroeg hij de hele tijd of er wat was.
Het voelde een beetje als of hij meer had verwacht van deze date, want ja hij zei op het laatst… misschien is het beter als we nog een andere keer afspreken en zien of het dan wat beter gaan en dat we wat losser zijn met praten.

Ik ben bang dat als ik weer met hem afspreek dat het weer mis gaat en er ongemakkelijke stiltes komen… terwijl ik hem wel een leuke jongen vind… en graag zou willen dat het goed ging. Op msn enzo gaat het praten wel gemakkelijk…

Hebben jullie tips ?

hij had blijkbaar wel door dat het ongemakkelijk was & hij wil het graag opnieuw proberen! neem die kans gewoon aan, en spreek opnieuw af. ga wandelen met de hond, bios, op stap, de stad in. als je iets aan het doen bent vallen er minder snel stiltes.

@Marjon94 okee dankje voor je reactie (: ik ben gewoon niet heel erg praterig zeg maar dusja ik wist ook niet zo goed waar ik het over moest hebben ofzo ;s

wat was je inderdaad aan het doen?
als je bezig bent is een stilte minder erg namelijk! dus ga de volgende keer lekker iets leuks doen waarbij je bezig bent als je nu bijv. wat ging drinken ofzo.

@sunshineoflife we gingen naar een stadje en daar lopen en iets drinken.

meiden, ehmm waar praten jullie meestal over met een jongen ?

Dat lijkt me ook lastig ja, als je iemand eigenlijk helemaal niet kent. Een activiteit doen is inderdaad een idee, dan is het niet zo erg als het stil is. Je kunt ook van te voren dingen bedenken waar je het met hem over wil hebben en welke vragen je hem kunt stellen om hem beter te leren kennen. Bijvoorbeeld over zijn hobby’s of familie (heeft hij broers of zussen?), van die dingen.

ligt er aan. Ik hou eigenlijk meer van spontane gesprekken die nergens over gaan. Maar bij mensen die ik net ken heb ik het vaak gewoon over standaard dingen, vakanties waar ik ben geweest, gemeenschappelijke vrienden, sport, andere hobbys etc.

Als je je nog niet zo op je gemak voelt om over van alles te praten kun je ook gewoon een biosdate doen. Tijdens de film hoef je niets / niet veel te zeggen en afterwards kun je het hebben over wat je van de film vond. Je komt sowieso meer los bij mensen die je langer kent dus ik zou zeggen; probeer het gewoon even! :slightly_smiling_face:

Je wou gelijk zoenen op je eerste date terwijl jullie amper met elkaar konden praten.
Seems legit…

Idd, is niet handig.
Praat gewoon over sport, familie, vriendinnen, hobbys, muziek, film, gadgets.

zoent ie lekker? lebberlebber
Praat met hem over het weer, jongens vinden het heel interresant en blijven dingen over het weer aan je vragen, zo word je hun persoonlijke weervrouw.
Nee maar even serieus, een gesprek komt echt vanzelf wel op gang.

okeee, bedankt voor jullie tipss (:

Ohgod een date met een jongen.
Waarom niet met een lama als we toch bezig zijn.