Date met jongen die ik al ken!

Heee!!
Jaja ik heb binnenkort een date met een jongen die ik leuk vind maar heb geen flauw idee wat ik met hem moet doen want ik ken hem al wel zeg maar, van school en zo, en we spreken elkaar best wel vaak in een discotheek en zo hihi.
Misschien filmpje kijken of zo, maar dat draait vaak uit op seks en das nou ook niet de bedoeling om zo’n eerste date. Ik zat ook al te denken aan misschien sauna of zo? Zwemmen? Hebben jullie nog ideetjes?
Groetjes

Eh? Sauna? Seriously? En dan denk je dat een filmpje uitdraait op seks?

Ga naar de bioscoop. Drink daarna wat. En ga dan gewoon naar je eigen huis zonder hem.

Vraag eerst wat hij wilt… Misschien heeft hij geen zin in bepaalde dingen. Verder weet ik niet wat je kan doen met hem… Je kan als je bios erg vind gewoon bij jouw thuis een filmpje kijken, met een film die je al eerder heb uitgezocht…

Gewoon bioscoop? Wat drinken in de stad? Schaatsen?

overleg met hem wat jullie allebei leuk vinden !
ik had een keer samen met een jongen een taart ofzo gemaakt , niet echt een date maarja dan kun je wel de ‘boy’ vol gooien met slagroom enzooo :grinning:

Schaatsen, poolen of gewoon 's avonds ergens wat drinken :slightly_smiling_face:

heerlijk. ‘filmpje, maar dat loopt sowieso uit op seks’.
uhm, ik heb nog nooit seks gehad op een eerste date, ook niet met jongens die ik al kende? :’)

maaruh, ga gewoon ergens wat drinken/eten. hou het kort/luchtig.

Niets draait uit op seks zolang jij dat niet wilt? Lijkt mij. Overigens vind ik de sauna daar ook wel een gelegenheid voor, als je het zo wilt bekijken. En niet alle jongens zijn op de eerste date direct uit op seks. Ga gewoon naar de bioscoop, drankje doen in de stad etc.

waarom draait film persee uit op seks?

• filmpje kijken
  • bos/strand wandeling
  • shoppen
  • zwemmen
  • biossen (hier kan het niet uit draaien op sekse haha)
  • taart baken
  • uit eten gaan
  • ergens in de stad koffie drinken
  • schaatsen

Zucht. Van deze topics zijn er ook al 100 van…
Houd je eerste date gemakkelijk. Kijk een filmpje, ga wat drinken in de stad etc.
Ik en mijn vriend zijn nog niet eens naar een Sauna geweest. :’)