date met iemand maar ik vind een andere jongen leuk?

Ik heb een Probleem.

Ik heb zaterdag dus een date met een jongen die ik via Bumble (datingsapp) heb leren kennen en waar ik al twee maanden mee watsapp. Hij is echt heel lief en ik was ook echt 100% geïnteresseerd in hem, maar nu hebben mijn hersenen even besloten raar te gaan doen.
Er is namelijk een jongen van mijn studie die ik echt heel erg leuk vind. Eerst dacht ik ‘oh dat is maar een kleine crush dat gaat wel over’ maar het hele eerste jaar van m’n studie ben ik hem super leuk blijven vinden en aan het begin van de zomervakantie dacht ik niet heel veel meer aan hem maar de laatste 3 weken ofzo moet ik echt super veel aan hem denken en eigenlijk ben ik hem alleen maar leuker gaan vinden.
Even wat achtergrondinformatie: ik ben super ongemakkelijk met jongens dus ik ben niet echt bevriend met hem ofzo maar hij kwam wel een keer naast mij zitten bij college en toen hebben we een beetje gekletst maar ik was natuurlijk weer super ongemakkelijk, maar een beetje aan het einde van het jaar was er zo’n moment dat ik de collegezaal in liep en hij zat mij dus aan te staren en toen staarde ik terug en toen lachte ik en toen keek ik weg en toen ik weer terug keek zat hij nog steeds te kijken en ADSFLDGHAKJAAAAHH

Maar nu zit ik dus te denken om die date van zaterdag af te zeggen omdat ik het best lullig vind voor die gast want ik merk wel aan hem dat hij er echt graag wat van wil maken want we gaan picknicken en hij vroeg al helemaal of ik ergens allergisch voor was enzo. Maar als ik daar zit dan zit ik daar niet voor 100% en het voelt een beetje verkeerd om naar die date te gaan terwijl ik iemand anders zo verschrikkelijk leuk vind?

Dus wat denken jullie? Hoe diep zit ik in de shit en hoe kom ik hieruit? :flushed:

Als je je er niet goed bij voelt, zou ik de date afzeggen.

Ik zou het eigenlijk nog een kans geven. Als je die date niet leuk vindt kan je het altijd nog zeggen tegen hem.

Als je wel gaat dan geef je hem misschien alleen maar valse hoop. Ja of het wordt heel leuk en je geeft het nog een kans, idk.

Ik heb de date afgezegd, het voelde verkeerd :frowning_face:

Zelfde probleem hier :cold_sweat:

Ik heb binnenkort een date maar die gozer zei gister ineens dat ie verder helemaal niks wilde. Om vervolgens 1 minuut later te appen dat ie wel graag nog langskomt. ehh okee Of het is omdat hij al twee jaar bezig is en ik niet op z’n avances in ging (we waren collega’s) en dat hem dus afgeschrikt ofzo heeft,
of ik heb spoken gezien. IDK