Date met Ex van BFF

Dat slaat werkelijk nergens op. Dat je een keer vreemd bent gegaan betekend niet dat het je niks boeit. Mensen maken fouten.

oke tnx voor advies ^^

Dat slaat nergens op wat dat doe ik niet? en ik heb zeker wel wat aan dat advies hoor :astonished:

uum, ik ben dus weer totaal anders…
ik zou het haar wel vertellen, en vragen wat zij er van vind.
maar vertel haar dan ook dat je hem leuk vind,
een vriendin zou het je dan gunnen.
mijn bff heeft ook met mijn ex, het was eerst raar,
maar ze passen beter bij elkaar. het is natuurlijk niks voor niks fout gegaan.
ik snap sommige mensen hun punt heus wel, en dat het natuurlijk gevoelig bij je vriendin ligt. maar het hangt er wel vanaf hoe lang het al uit is. een week is natuurlijk wel wat anders dan 2 maanden :wink: en ik ben wel benieuwd hoe zij nu over hem praat: mist ze hem, haat ze hem, zijn ze nog wel gewoon vrienden??

whut dit vind ik echt nergens op slaan, is t geen ongeschreven vriendinnenregel dat je niks begint met de ex van je vriendin en al helemaal niet achter haar rug om.

als je zo graag met hem naar de film wilt, zou ik t bespreken met je bff. ik zou t echt een rotstreek vinden als ik er achteraf achter moest komen dat een vriendin van me met m’n ex op date was

Ik ben ook net vanplan iets met hem te bginne hoor :open_mouth:
ik doe dit 1. het is gewoon n goeie vriend van mij 2. afleiding voor hem is niet verkeerd. Maar ik ga het idd aaan mn bff vragen als ik nou wel ga :wink:

@wonders hij wil haar nooit meer zien

Ik denk dat er wel slotje op mag? Want ik ga het haar gewoon vragen (: Tnx