Date met Ex van BFF

Laatst is het uit gegaan met mn Bff en haar vriend (nu ex dus)
ze hadden het iets langer dan 1 jaar. maar zij is vreemd gegaan en daarom is het uit. Gister vroeg haar ex aan mij op msn of ik zin had wat mee tegaan doen een keertje. die ex van haar is ook n vriend van mij.Maar het is wel heel lullig tegen over haar als ik ga date met haar ex toch?
Het plan was trouwens om naar de film tegaan…

Hoe denken jullie er over? wel gaan of niet gaan?

Praat er met je vriendin over. Als ze het echt niet erg vindt kun je gaan, en anders zou ik niet gaan.

Wat hierboven gezegd wordt :slightly_smiling_face:

jamaar toen ze iets hadden dacht ze al soms dat hij mij leuk vond dus ik wil haar hier niet mee lastig vallen ik vind het echt sneu voor dr. maar ik wil ook best wel mee naar de film :x of ik moet gewoon met n groepje mensen gaan? dan is het niet meteen n date dus ook geen probleem voor mn vriendin als ze er achter komt (ik lieg niet graag tegen haar)

Ik zou 't gewoon meteen vragen, ook al is het lullig. Ik denk dat je vriendin dat meer op prijs stelt dan dat je allerlei dingen samen gaat doen achter haar rug om, al is het in een groep: het idee erachter is dat jullie dan ook een soort “date” hebben, alleen dat ze er niks aan de hand is als ze erachter komt. Dat betekent dat je 't haar niet vertelt, met een reden, en dit soort dingen verzwijgen vind ik weer een lichte vorm van liegen. Wees gewoon meteen eerlijk tegen d’r, dan weet je waar je aan toe bent.

oke dankje (:

ik zal mn vriendin wat aan doen denk ik… maarja aan de andere kant is ze vreemd gegaan, dus zoveel geeft ze er niet om? hmm moeilijke situatie, ik denk iid eerst met een groepje?:grinning:

Als je vriendin het niet wilt dat je met haar ex afspreekt moet je het niet doen!

maarja ik denk dan ook weer zo van het is dr ex dus ze heeft er niks over te zeggen?

waarschijnlijk zegt je vriendin dat het mag, maar wil ze het eigenlijk liever niet. Hopelijk kun je dit aanvoelen

ik zou het gewoon niet doen, hier komt alleen maar gezeik mee met je beste vriendin… stel dat je hem echt leuk gaat vinden en jullie blijven afspreken , dan zal je vriendin er ook wel eens bij zijn denk je niet dat dat ongemakkelijk word? En net zoals ^eefje zegt ze waarschijnlijk zegt ze dat ze het niet erg vind maar vind ze het toch wel.
Mijn vriendinnen en ik hebben 1 regel en dat is een ex van je bff is geen boyfriend material haha

Ik zou het gewoon niet doen.

Van de ex van je vrienden blijf je af, period!

nou normaal gesproken ga je niet uit met de ex van je vriendin
maar ja aangezien zij is vreemdgegaan denk ik niet dat het haar veel zal boeien … als je elkaar echt leuk vindt GA JE NIET VREEMD

Ik zou het zelf nooit doen.

Laat ik het zo zeggen, ik zou het als je vriendin niet zo waarderen…

Ik zou het even met je vriendin bespreken.

hij zit e rnog wel mee dus ik doe dit ook meer als afleiding voor hem maar ik wil daardoor geen ruzie met mn bff

Ik heb het gevoel dat je helemaal niet wilt luisteren naar het advies van mensen hier. Je komt telkens wel weer met een reden waarom je het niet zou vragen aan je bff of waarom je wel met hem af zou spreken. Vraag het gewoon, klaar.