date, maar ik durf niet..

tsja, het klinkt heel dom, maar ik durf echt niet !
ik heb dus een date met een jongen van school. Ik heb nooit echt met hem gepraat, toen we elkaar op msn kregen. Nu heb ik morgen middag een date met hem, maar ik durf gewoon niet! Is het niet raar dat ik een date met een jongen heb die ik alleen op msn heb gesproken ?

Nee ik vind dat niet raar hoor, heb 't zelf ook wel eens gedaan. Ik was ook bang en ik durfde niet maar als je er eenmaal bent denk je: ‘‘Heb ik me hier nou zo druk om gemaakt?’’ En als het niet klikt tussen jullie hou je het bij dat afspraakje. Gewoon gaan, anders krijg je spijt :slightly_smiling_face: Succes, en laat je weten hoe het is afgelopen?

is goed dankje ! =)
misschien zijn het ook wel gewoon de zenuwen, tis ook nog eens mn aller eerste date:blush:
hoe was het bij jou gegaan ?

't is altijd spannend om te daten met iemand die je nog niet goed kent
maar meestal als je eenmaal bij elkaar bent, gaat het allemaal vanzelf
maak je vooral niet te druk!
stel voor om iets leuks te doen, zodat er bijv. niet zo snel pijnlijke stiltes vallen,
doe kleren aan waar jij je lekker in voelt
en geniet er gewoon van.
als het niks is, dan is het niks en ben je toch weer een ervaring rijker!

succes en veel plezier :slightly_smiling_face:

juist makkelijker, je weetn og niks van hem dus je kan aaaalles vragen :wink:
veel plezier geniet er gewoon van en leer hem gewoon een beetje kennen, daar gaat het tenslotte om toch.

Het is niet raar dat je op date gaat met een jongen die je alleen maar op msn hebt gesproken. Heb ik zelf ook gedaan, sterker nog, het is nu mijn vriendje :wink:
Alle eerste dates zijn spannend/eng, maar als je er eenmaal bent, gaat het helemaal vanzelf. Bedenk ook dat jij waarschijnlijk niet de enige bent die zo zenuwachtig is :wink:

Heel veel plezier ^^

heb ik ook gedaan of ja heb ook met hem ge smst en gebeld
heb hem via internet leren kennen en woont aan de andere kant van nederland haha
maar ben nu wel al 1 jaar 10 maanden samen met hem.

was kei zenuwachtig maar dagt boeie hij woont toch niet hier dus als het niet goed is dan zie ik hem toch nooit meer

ik heb hem een beetje getest of hij me zou beoordelen op mijn uiterlijk of dat hij mijn inderlijk belangrijker vond.

en het wsas het laatste ! hij was super lief netjes en beleeft.
we gingen uit eten hij betaald hij houd de deuren open enz.
we waren verlegen maar het voelde allemaal heel goed.

ik zou zeggen gewoon doen !!
als het niet klickt dan is dat jammer en hou je het op die afspraak geen ramp !
dan ben je een ervaring rijken en weetje wat je wilt of niet wilt.
en een leuke middag is altijd mee genomen !

Waarschijnlijk is het hartstikke gezellig hoor meid! Maak je niet druk :slightly_smiling_face:

Het ging goed bij mij hoor, er zijn nog vele dates op gevolgd haha, het is nog 7 maanden mijn vriendje geweest maar nu is het al een tijd uit.

thnx allemaal!
ik hoop dat het leuk word morgen !
ik laat jullie weten hoe het was !

Nee helemaal niet raar! Gewoon gaan, het wordt vast super:) Toen ik de eerste date met mijn vriend had kon ik me al nauwelijks meer herinneren hoe hij er uit zag omdat ik hem nog maar één keer heel kort had gesproken :’). Komt helemaal goed!

Nee dat is niet raar
maar de zenuwen die je met je mee draagt ga er gewoon er voor
zie waar het schip strand
gewoon jezelf zijn dan komt alles wel goed!

Dat is normaal denk ik.
haha ik het precies het zelfde! ik was ook dood zenuwachtig maar hij nog zenuwachteriger bleek achteraf. Maar wees gewoon je zelf. Het word vast wel super leuk :slightly_smiling_face:

Oh ik had paar jaar geleden zelfde situatie en ik was ook zooooo bang. Niet normaal. Zenuwachtig as shit. Maar het was wel gezellig en leuk, dus wees niet bang en geniet ervan. Het komt goed. Waarschijnlijk is hij ook zenuwachtig.
Goodluck!

Je moet eens weten hoe bang ik was voor de eerste date met mijn vriendje.
Ik durfde echt niet meer.
En nadat hij alleen al hoi had gezegd ging alle bangigheid al weer weg.

Zo raar is het toch niet om met hem af te spreken na alleen msn? Trouwens ook niet dat je zenuwachtig bent, maar het komt echt wel goed hoor! Praat gewoon over dingen van school, of hobby’s, of sport. Veel plezier in elk geval!

Aw wat leuk :grinning:!
Komt vast wel goed joh!!
Mijn allereerste date was filmpje kijken op de kamer van een jongen. Op zich wel leuk, maar geen echte date te noemen aangezien hij een vriendin had…

2de date was met een SUPERjongen (nu ook bijna een half jaar mijn vriendje) en die was in de bios.

En ik was bij allebei ZOOOOO zenuwachtig!
Ik was aan het trillen enz, maar het ging goed.

Gewoon gaan, en have fun :grinning:

just do it! ik weet nog wel dat ik ook zó zenuwachtig was haha maar uiteindelijk valt het allemaal mee, veel plezier!

jullie hadden gelijk !
hihi !
het was echt super !
hij kwam me ophalen, toen hij voor de deur stond, was ik zóó zenuwachtig !
hihih !
maar samen gingen we wat eten, en daarna hebben we nog even wat gedronken in een kroegje.
Toen gingen we samen naar zijn huis en hebben we een film gekeken. Alleen heb geen idee welke, we hebben alleen maar gepraat !
hihi het klikte echt, hopelijk komt er binnenkort nog een date !

maar thnx allemaaal !
xxx

Aaah super leuk voor je! Veel plezier op de vervolgdates en alle andere leuke dingen die gaan volgen :slightly_smiling_face:

Yeah! Zie je wel dat je je nergens zorgen om hoefde te maken :grinning: