Date laat niks van zich horen

Hi girls

Ik heb laatst voor de eerste keer via tinder met een jongen afgesproken om wat te gaan drinken. Hij kwam naar mijn woonplaats toe en we gingen daar wat drinken in de stad. De date verliep errug ongemakkelijk voor mij, ik durfde niet zo goed vragen te stellen aan hem (dus nu vraag ik me nog steeds dingen af) en door de zenuwen waren mijn reacties zo droog als de sahara en betrapte ik mezelf erop dat ik hem amper aan keek (’:
En het afscheid was ook awkward hij wilde een knuffel geven en ik drie zoenen (noooo!)
Toen stapte hij in de trein hij zei doei tot de volgende keer ik zei dus alleen ‘doei’

Hell :frowning_face: ik voel me zo stom, hij had nog een bericht gestuurd dat hij thuis was waarop ik reageerde ‘mooi ik ook’ en ik heb verder niets meer gehoord

Nou gaat het niet persé om hem (al had ik wel meer te weten willen komen) maar ben ik toch onzeker
Moet ik hem wat sturen? Moet ik vragen voor een tweede date? En hebben jullie tips voor als ik weer via tinder afspreek met een jongen
Ik dacht dat ik wel van die verlegenheid af was maar opeens was het er weer
Xxx

Hmm, misschien heb je onbewust de indruk achtergelaten dat je de date niet zo leuk vond en dan is het logisch dat hij geen contact meer met je opneemt. Dus als jij het wel heel leuk vond, dan kun je hem altijd een berichtje sturen dat je altijd erg verlegen bent als je iemand nog niet zo goed kent maar dat je het zeker wel gezellig vond en wat hij ervan vond ofzo. :slightly_smiling_face: Maar ik zou nu wel de eerste stap zetten en gewoon een berichtje sturen als je nog een keer wil afspreken!

Gewoon berichtje sturen.

Als jij er zin in hebt om nog een keer met hem af te spreken stuur hem gewoon een berichtje. :slightly_smiling_face:

Update

Ik heb hem vanmiddag een berichtje gestuurd en we hebben weer afgesproken voor maandag avond (:
Thanks voor jullie reacties, ik denk dat hij niet zeker wist of ik het wel zo leuk vond haha

Super! Veel plezier.

Meid, heb gewoon ballen. Kweek ze, koester ze. Wie is hij? Hij is niemand. Jij bent de ster, jij steelt de show. Wees niet onzeker en onthoud je waarde.

Bel hem. Verras hem. Tease him.

Vindt hij jou niks. Dan next.
Easy as that.

Leuk dat hij heeft gereageerd. Vervelend voor je dat je zoveel last had van onzekerheid, dat is nooit leuk/handig om mee te maken :frowning_face: Ik denk inderdaad dat het zo kan zijn dat hij ook een beetje onzeker werd over wat jij wilde. Daarom is een berichtje sturen zo handig. Dan kan je daarin laten weten hoe jij het zag en kijken of hij ook nog een date wilt. “He, ik vond het heel gezellig met je” in een berichtje haalt bij hem gelijk al de onzekerheid weg of jij nog wel een keer wilde afspreken.

Update

Inmiddels de tweede date gehad afgelopen maandagavond, nog heel even daarna via tinder gesproken tot hij ging slapen. Was super gezellig maar nu weer stil in de chat. Is dit een fuckboy alarm? :’) Geen idee, heb nu zelf ook zoiets van ik heb het initiatief al genomen om een tweede keer af te spreken. Ik weet wel dat hij de hele week werkt (alle zeven dagen ja) dus misschien is dat de rede, maar ik vind hem wel leuker worden. Vriendin gaf mij de tip om eerst twee dagen te wachten, die nu voorbij zijn, en zei vandaag gewoon nog even te wachten. Maar wat is redelijk? Een week lijkt mij wel genoeg toch, en anders match opheffen?

Hoe is de date verlopen dan? Gaf hij ook signalen dat hij jou leuk vond (vindt)? Anders zelf nog maar een keer het gesprek starten en vragen hoe het tussen jullie zit?

Ik zou gewoon nog een keer het initiatief nemen wanneer jij tijd hebt.

Ik zou gewoon blijven kletsen, even een gesprekje beginnen. Wanneer dat dan doodloopt zou ik me stilhouden en kijken of hij weer begint.
Heb zelf momenteel ook contact met een jongen die ik ken van tinder en ook niet zo’n prater is, maar merk wel dat hij probeert ook gesprekjes te starten, dus het gaat zo om en om een beetje.
Zou er niet te zwaar aan tillen. Als je wil praten dan stuur hem een berichtje en kijk naar zn reactie. En als je het echt wil weten; vraag hem gewoon wat hij van het afspreken vond en of hij in de toekomst nog verder wil daten en nu dus contact wil houden? Desnoods zeg je daarachter aan dat je het gewoon niet zo weet omdat je dat niet helemaal helder hebt door zn manier van communiceren. Hij snapte het vast wel als je hem duidelijkheid vraagt. :slightly_smiling_face: