Date laat niks meer van zich horen

Hey meiden,
Ik lees al een tijdje mee, maar ik had zelf nog nooit een account aangemaakt. Vandaar dat jullie mij nog niet kennen.
Ik zal graag jullie advies willen hebben.

Afgelopen week ben ik op een date geweest met een jongen die ik uit mijn jeugd ken. Het was erg gezellig, en ik had ook de indruk dat hij het naar zijn zin had.
Nu weet ik hoe hij vroeger met meisjes is omgegaan, en ben ik bang dat hij hetzelfde bij mij zal gaan doen.
Ik heb sinds vrijdag geen contact meer met hem gehad. Op zich vind ik dit normaal geen probleem na één date.
Maar met zijn verleden met meisjes maakt het me stiekem toch wel een beetje nerveus.

Moet ik hem appen, met het risico dat hij mij net zo slecht gaat behandelen als dat hij altijd al met meisjes gedaan heeft? Of zal ik wachten tot hij mij appt? Hierbij kan het natuurlijk gebeuren dat hij helemaal niks meer van zich laat horen.

Dank je wel voor het lezen.

Dus als ik het goed begrijp heb jij hem ook niet meer geappt? Dan laat jij dus ook niks meer van je horen… Ik zou hem gewoon een berichtje sturen.

Ja zou ik inderdaad kunnen doen. Maar dat heb ik de afgelopen keren ook al gedaan.
Normaal ben ik niet zo onzeker, en vind het vervelend dat ik dat op dit moment wel ben.
Ik denk dat ik het toch nog een dag aankijk, en hem dan alsnog een berichtje stuur.

Als het echt leek alsof hij het ook leuk vond, kan je hem inderdaad wel wat sturen. Dan zou ik gewoon zo snel mogelijk wat sturen, dan lijkt het ook niet alsof jij steeds zit te wachten tot hij wat zegt.
En als je echt twijfelt, zou ik eigenlijk niets doen. Dan zou hij jou ook wel kunnen appen. Als hij je niet meer appt, weet je ook meteen dat hij het blijkbaar toch niet zo leuk vond. Dan moet je het er gewoon bij laten, hij had dan ook de ballen kunnen hebben om je dat meteen te zeggen.

Waarom stuur je hem niet gewoon?
Als je echt denkt dat hij je leuk vindt en jullie date leuk vond zie ik daar geen probleem in.
Succes
Xx

Gewoon sturen hoor! Ik had dat ook met een jongen, die stuurde ook maar niks, toen heb ik uiteindelijk maar weer wat gestuurd en toen heb ik uiteindelijk weer heel leuk met hem gedate. Jongens zijn gewoon verstrooider daar in dan meisjes.

Ik heb hem tot nu toe nog niks gestuurd, omdat ik vind dat hij initiatief hoort te tonen(de afgelopen keren heb ik dat gedaan)
En misschien ben ik ook te trots…
Dank jullie wel voor jullie reacties xx

Zou als ik jou was niet te lang wachten want misschien durft hij ook wel niet zo goed, succes!

heb je helemaal niks meer gestuurd na je date? Want dan zou ik echt wel iets gaan sturen voordat het hele effect van de date weg is.

We hebben wel nog contact gehad daarna. Maar sinds een paar dagen dus niet meer…
Denk dat ik het voor nu maar zo even laat. Ik wil ook niet wanhopig overkomen

Waarom zou je wanhopig overkomen? Je kunt toch gewoon een appje sturen na al die tijd? Vraag hem gewoon hoe het nu gaat… Is toch niks wanhopigs aan. Het wordt wanhopig wanneer je 10 appjes stuurt en hij nooit antwoord.