Date ideeen

Hi!
Mijn vriend en ik zijn 9 maanden samen, maar hij werkt doordeweeks en ik werk in het weekend. Ik zie hem 's avonds met het koken en gaan dan slapen. We willen eigenlijk weer meer gaan daten om onze relatie op te peppen van de dagelijkse sleur. Maar wat kunnen we doen?

Voor winter- en zomerdagen tips alsjeblieeeeft.

Ik heb onze woonkamer eens in een mega blanket fort veranderd. Haha. Mijn vriend vond het geweldig, we hebben het hele weekend de woonkamer zo gelaten en zelfs op onze slaapbank geslapen in plaats van in bed. Is wel iets voor in het najaar/winter/regenachtige dagen. Met mooi weer zou ik het niet zo snel doen want het is best warm in zo’n fort.

En andere dingen die ik kan bedenken:

• Uit eten
  • Filmmarathon
  • Naar het strand
  • Picknicken

Meer weet ik zo snel niet. Eigenlijk zitten wij nu in precies dezelfde situatie als jullie. Erg naar om elkaar zo mis te lopen elke dag, wij hebben er ook moeite mee.

Ik kijk even mee, zit met hetzelfde probleem, alleen zie ik hem dan elke keer op zondag omdat ik een 6daagse werkweek heb :hammer:
Als we dan wat gaan doen is het meestal op het terras zitten (kan 'savonds ook), lekker uiteten of lunchen, gewoon een wandeling maken, in de zomer naar het water en lekker even zwemmen

Ik weet niet hoe je zit qua vakantie enzo maar ik ga even alles er uit gooien wat ik ooit in mijn hoofd heb gehad om te doen:
Uiteten (denk aan sushi of iets dergelijks, iets wat jullie beiden nog nooit gegeten hebben), dagje strand, samen naar een stad en deze met z’n tweeën ontdekken, hem een plaats laten zien die jij wel kent en hij bijvoorbeeld niet, naar de dierentuin, naar een kade wandelen/fietsen, in het gras liggen (klinkt stom maar kan heel leuk en romantisch zijn als je het spontaan brengt), je verdiepen in zijn hobby, boswandeling, elkaar een massage geven, pretpark, weekendje weg.
Mocht er nog wat in me opkomen, dan zal ik het melden. Sleeën wilde ik ook altijd graag met z’n tweetjes doen haha, maar de winter is nog ver weg.

Het zelfde probleem hier. Mijn vriend woont ver weg, en heeft de boerderij van zijn vader overgenomen. (samen met zijn oudere broer)

Ik zie hem niet zovaak, en nu nog minder omdat hij allemaal zomerwerk (maaien, kuilen etc) moet doen. We hadden laatst een afspraakje snel een milkshake halen, of gewoon ´s avonds tv kijken. Voor de rest gaan we wel eens samen op stap, maar dat is geen echte date. Laatst was het mooi weer, en hoefde hij nog niet bezig, dus hebben we gepicknickt. We moeten onze dates niet ver vantevoren plannen, want dat gaat toch mis.

Massages, picknick, patat en milkshake, tv kijken, netflixen (of gewoon film), zwemmen, muziek luisteren, gewoon samen zijn en niks doen, fietsen, pizza halen. Gewoon impulsief en kort iets, dat werkt voor ons.

Elk uurtje samen, is weer een extra uurtje. Je kan ook samen gaan fietsen door de omgeving, of ´s winters gaan schaatsen. Naaktzwemmen is ook leuk, maar dan moet je wel een prive omgeving hebben.

Wij doen dus meestal dingen die binnen een uurtje weer over kunnen. ´s Winters hebben wij tijd voor langere dates.