Date ideeën gezocht!

Ik ben sinds kort aan het daten met jongen die ik al een hele tijd ken. Nu we best wel een behoorlijke afstand van elkaar wonen en we allebei een druk leven hebben, kunnen we elkaar niet super vaak zien. Omdat het toch wel erg goed klikt, spreken we nu al een tijdje eens in de week/twee weken af om te kijken of het verder nog iets voor ons brengt :slightly_smiling_face: Nu vinden we het alleen super moeilijk om dingen te bedenken die we kunnen gaan doen. Elke keer als we afspreken vergeten we echt iets te ‘plannen’, waardoor we (zeker als het zulk slecht weer is) steeds in een cafeetje belanden. Super gezellig ook, maar na een paar keer gaat het vervelen.

Ik ben zelf echt een ontzettende kneus op date-gebied, dus vraag ik jullie hulp: hebben jullie date tips voor mij? Mag van alles zijn, staan overal voor open. Hebben meestal wel een hele middag de tijd als we afspreken.

Alvast super bedankt!! :slightly_smiling_face:

Ja lastig als het slecht weer is. Hier wat ideetjes; naar de bios, zwemmen, schaatsen, indoor skihal, een workshop van iets, karten, bowlen, poolen.

Als het wat beter weer is misschien dierentuin, pretpark, picknick, kanoën.

Ik weet niet waar jullie wonen, maar Amsterdam Dungeon is ook zeker leuk om met een date heen te gaan! Of een festival of concert? En oja, museums kan ook, maar moet je ook maar net van houden haha!

Have fun!