date-ideeën gezocht voor vriendin, bijzonder geval...

k kon geen date topic vinden dus dan maar een nieuwe, ik hoop maar dat ik niet verkeerd heb gekeken :grinning_face_with_smiling_eyes:
hey!

een vriendin van me is een beetje inspiratie loos als het om dates gaat, en het is ook nogal moeilijk omdat haar vriendje autistisch is, dus niet alles is ‘leuk’ het moet dus zeg maar liever niet zoiets zijn als naar de bios ofso (maar hij is wel gewoon normaal hoor! absoluut! maar wel anders zegmaar niet dat jullie denken dat ik tegen autisten ben of iets!!!

naja liever dat je gewoon verteld wat jij zou doen/ooit heb gedaan dat dat je niets zegt natuurlijk, misschien is het wel een geniaal idee!!

ik hoop dat er wat goede ideeën binnen komen!!!
IIG THANKS!!!

liefs

Hmm moet het dan iets zijn waar weinig mensen zijn? Of gewoon dat de bios met veel beeld/geluid teveel indruk maakt?
Anders kan ze toch gewoon een van de 1000 standaard date dingen doen, schaatsen, stad in, bij een van hun thuis chillen, zoiets?

nou het is meer dat het hem niet boeid denkik haha maar volgens mij had ie een keer zoiets gezegd van dat het geen bios meost zijn dus ik dacht ik zeg het er maar bij voordat er 10 reacties over bios gaan,
en de stad is zeg maar ook geen optie denk ik, dat is gewoon niets voor zoiemand zegmaar

ik weet het het is moeilijk maar zet maar gewoon je idee(ën) neer, hoe meer hoe beter (A)

lekker samen koken, thuis film kijken, zwemmen, naar een thermaal bad, boswandeling, uit eten, hmm ik weeet niks meer

Samen picknicken in de huiskamer *aangezien het niet echt goed weer is op dit moment*, vliegeren op het strand, boswandeling maken, speurtocht uitzetten voor elkaar, samen koken/drankjes mixen… komt goed toch? :slightly_smiling_face:

klik
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-algemene-dateideeen-topic-147043.msg6829549.html#msg6829549

superromantische strandwandeling :{D

superromantische strandwandeling :{D