Date geeft veel aandacht

Hoi allemaal!

Ik heb sinds een paar dagen een leuke en spontane jonge leren kennen. We hebben veel overeenkomsten. Ik merk dat ik hem nog niet zie als relatiemateriaal. Ik heb het idee dat hij dit al wel voor ogen heeft.

Maar goed, deze jongen geeft mij enorm veel aandacht. Normaliter zou ik dit heel leuk en fijn vinden. Toch merk ik dat het veel twijfels oplevert (wil ik dit wel, is dit de juiste jongen etc.)

Zijn deze twijfels normaal?

Jazeker.

Iedereen heeft zijn eigen tempo. Na een paar dagen ben je meestal nog bezig met elkaar leren kennen, een volgende date plannen, kijken of het ook klikt als je langer bij elkaar bent.

Dan is het meestal nog niet aan de orde om aan een relatie te denken. In ieder geval voor jou niet.

Is er een mogelijkheid dat je met hem zou kunnen bespreken dat je het liever iets rustiger aandoet?

Als je hem wel heel leuk vindt verder, lijkt me dat de moeite waard. Als het daarna niet beter gaat, dan zijn jullie waarschijnlijk geen goede match.

Ja hoor, is heel normaal als tempo verschilt. Twijfels komen dan ook vanzelf. Dat wil niet zeggen dat deze twijfels terecht zijn.

Gewoon aangeven dat je tempo iets trager wil. Hij zal waarschijnlijk schrikken, dus breng het een beetje tactisch en vriendelijk. :wink:

1 like

Heel netjes verwoord