date/gedrag bij een jongen

heejj :slightly_smiling_face:
ik heb over anderhalf week een afspraak met mn vriendje
we gaan dan bij mij film kijken.
maar ik weet nooit hoe ik me moet gedragen bij een jongen
ik gedraag me altijd heel stom als ik bij een jongen ben :blush:
en wat moeten we doen als de film is afgelopen :$?
iemand tips of evaring :slightly_smiling_face:
alvast bedankt(l)

gewoon net als dat je normaal doet. misschien nog even tv kijken erna?

Gewoon praten enzo, enja je kunt gewoon tv kijken! Als je eenmaal bent aan het praten ben je zo al uren verder;p

heb je al wel eens een x met 'm afgesproken? of is dit pas de eerste x?

Dat denk ik dus ook altijd.
Als je er 1maal bent gaat alles vanzelf
Maar iig. Sterkte.

Xoxo.

zoenen? hah

Bij één jongen? Het is toch je vriendje, het lijkt me dan best vanzelfsprekend dat je je op je gemak voelt bij hem?

haha ja ik heb wel eerder met hem afgesproken maar daar waren altijd vriendinnen bij ;4 en nu niet meer en ik ben bang dat er dan van die irritante stilte’s vallen :astonished:
xxx

Jaaa inderdaad Perfuckt
ik voel me iig helemaal mezelf bij mijn vriend dus ik denk dat dat vanzelf gaat
en indd zoenen en praten enzo :stuck_out_tongue:

en ‘we gaan een film kijken maar wat daarna?’ bedoel je dan dat je als je die film kijkt je nonstop naar het scherm gaat zitten staren? als ik met hem film kijk zijn we meestal de halve film aan het zoenen fzoo xD

Doe alsof het je vriendin is :stuck_out_tongue:
Nee dan bedoel ik niet gaan praten over kleren en nagellak,
maar gewoon over alle andere dingen waar je het met vriendinnen over hebt.
Idd, als je de film afgelopen is kan de tv aan laten staan,
en dan vraag je of hij nog wat drinken wil,
en dan zeg je:
goh, kijk jij dat en dat programma ook wel eens?
ik wel, best leuk, blablabla…
jij niet? goh, wat kijk jij dan?
Ohja, dat ken ik wel! Blablablabla,
maarja, ik kijk eigenlijk gewoon teveel naar de tv,
huiswerk verwaarlozen… blablabla
bladiebla.

Dat dikgedrukte zinnetje zeker niet! Dan kan hij de indruk krijgen dat je een of andere tv-freak bent…(in mijn oude klas zat een meisje wat verslaafd was aan tv kijken, daarom
Ok, hij moet ook niet de indruk krijgen dat je non-stop huiswerk maakt…

Maar, zet gewoon daarna MTV op, en dan komt het gesprek over liedjes vanzelf op gang en van het een komt het ander, dus uiteindelijk zit je (als het goed is) in een boeiend gesprek over van alles :wink:

Ja. ik sla ook altijd rare onzin uit als in bij mn vriendje ben, bijv wist ik niet waar de vaatwasser was, dus pakte ik de koelkast.
en toen heb ik gezegt dat ik door hem helemaal de weg kwijt ben, omdat ik hem zo leuk vind.
en dat vind hij alleen maar schattig :grinning:

en wat erna, ja ik kijk met hem ook nooit echt een film af, omdat we halverwege gaan zoenen enzo. maar daarna gewoon wat praten beetje na knuffelen.
het gaat gewoon van zelf als het goed is.
en als er stiltes vallen, is dat helemaal niet zo erg. stiltes zijn niet persee slecht. het kan juist heel fijn zijn. om in stilte van elkaar aanwezigheid te genieten.

Hahah, het is je vriendje hoor :wink:
Niet zomaar je eerste date.
Als het goed is maakt het hem geen reet uit of je een tv-freak bent :stuck_out_tongue: En heeft hij al lang een eerste indruk van je.
Maar okee, het waren maar voorbeelden (ik zou dat kunnen zeggen want ik ben een tv freak), je moet natuurlijk invullen van op jezelf van toepassing is (A)

okee dankjewel! ik heb er echt wat aan! :slightly_smiling_face:
nog een dingentje :blush: vaak als ik bij mn vriendinnen ben ben ik gewoon ja mezelf zeg maar en blij en grote mond en zeg ik alles wat ik denk maar als ik bij hem ben ben ik altijd heel stil en verlegen ;o
weet iemand wat ik hier aan kan doen [ beetje rare vraag misschien :blush: ]
xxx

gewoon doen alsof het een normale vriend/vriendin is
en niet van: ik moet een goede indruk achterlaten!
want uiteindelijk moet je wle een goede ‘basis’ hebben…
en die is meestal vriendschap

SUCCES

Bij m’n eerste vriendje had ik dat ook, dat ik alleen maar domme dingen kon zeggen en vet zenuwachtig, en die relatie is ook niet echt op iets goeds uitgelopen :stuck_out_tongue: Bij m’n huidige vriendje voelde ik me al vanaf de 1e seconde helemaal op mijn gemak, echt heeeel fijn.

Zelf nooit last van gehad aangezien ik vroeger altijd one of the boys was haha. Maar je zet gewoon een filmpje aan vraag of die iets wil drinken/eten en dan komt er vanzelf echt wel een gesprek en aangezien het je vriendje is is het toch niet erg dat het soms stil is? Ik kan ook geen dagen vollullen tegen mn vriendje maar dan kijken we gewoon even tv of gaan we knuffelen.