date en daarna

Hallo allemaal,

wat ik me nou afvraag, wat doen jullie meestal met je date, en daarna?

Ik heb namelijk net 3 date’s gehad met een jongen, erg geslaagd. Maar die waren gewoon bij hem en mij thuis en een beetje tv kijken en gezellig praten.
Maar om nou altijd thuis op bed/bank tv te gaan kijken…

ik heb echt geen idee. De bios kan natuurlijk altijd, alleen dan zit je 2uur stil naast elkaar en dat vind ik ook altijd een beetje, ja uhm saai.

dus wat doe jij als je net een nieuwe vriend heb? of nog date…

Ik weet niet hoe oud je vriend is maar wij rijden vaak ergens heen bijvoorbeeld strand of terrasje en dan eten we ijsje of gaan gewoon even wandelen.

Zoveel wat je kan doen. :’] Bioscoop, poolen, ergens wat drinken, naar de McDonalds, of ga samen sporten of een hobby doen… bowlen, samen koken.

Oeh ja poolen is ook leuk. Vooral als je het niet kan en hij wel, dan kan hij het je leren. Of andersom natuurlijk. Ik vond dit echt super leuk om te doen en we hebben dit toen gelijk ook de hele dag nog gedaan omdat ik niet meer wilde stoppen :’)

Ik vind de bioscoop altijd juist wel gezellig, maar soms kletsen we ook wel door de film heen dus we zitten dan niet 2 uur stil :’)

Terrasje pakken en mensen kijken vinden we ook altijd leuk om te doen. En thuis gaan we vaak samen koken inderdaad.

Hij is 20 en heeft een auto :stuck_out_tongue:
we hebben alleen nog niks, bijna wel…

Oh wat ik nog het leukste vind is uit eten.

ja poolen is inderdaad wel leuk…weet alleen niet echt waar ik dat kan doen en leuke tentjes waar ik wat kan drinken vind ik ook altijd moeilijk want dat doe ik nooit :stuck_out_tongue:

wel leuke ideetjes, strand is ook altijd leuk! als het nou ook wat mooier weer is haha

Woon je niet in de buurt van een stad of zo? Als hij toch een auto heeft…

Ja, alleen daar zijn weer zoveel etens tentjes en dan zie ik door de bomen het bos niet meer haha. moet natuurlijk wel iets leuks zijn waar je niet denkt; oh wat doe ik hiieeer