Date blunders

Hee meiden!
Schrijf hier al je date-blunders

Hier eentje van mij:
Ik vind een jongen echt helemaal geweldig en afgelopen vrijdag hadden we dus een afspraakje geregeld. Had er super veel zin in en hij ook. Ik zou eerst naar hem toekomen en daarna samen naar de bios.
Ik had me dus helemaal mooi gemaakt en 2 uur voor de spiegel gestaan.
Kom ik bij hem, hebben we even gekletst, gaat ie zn ouders gedag zeggen, ik wacht al een poosje, hoor ik allemaal gepraat.
Komt ie naar buiten, helemaal boos overstuur etc… Mocht ie niet meer weg omdat hij moest leren voor de herkansing… Nou echt, zwaar kut dus! Nou ja, achteraf heeft ie mij nog wel een superlieve knuffel gegeven en dat maakte het toch weer een beetje goed.

Volgende keer spreken we bij mijn huis af! :stuck_out_tongue:

Ja, echt kut en ik begrijp dat je je zo voelt, alleen hij kan er waarschijnlijk ook niks aan doen en vind het erg vervelend, dus ik zeg : ja nog een keer proberen dan maar.

Ik ging naar de cinema, en plots zat naast ons zijn broer.
Hahahah daar ging onze romantische date, en veel hebben we niet kunnen doen, want die broer moeite hem heel de tijd.
x

[i]haha, leuk topic. xd’. (:

ik was dus ook in de bios met zo’n jongen. maar we waren iets te laat en de film was al begonnen. ik ging dus aan zo’n stoel zitten voelen, ik heel zachtjes fluisteren ‘hier deze is vrij’. ga ik daar zitten, bovenop de schoot van zo’n man. ik schaamde me dood en iedereen moest keihard lachen. xd’. (:
[/i]

Het feit dat het supersaai was en ik geen idee had rond hoe laat het beleefd was om te vertrekken xD

haha! dat lijkt me echt vreselijk, gelukkig kon die man jou niet goed zien in het donker!

haha, wat hadden jullie dan gedaan? en ben je weg gekomen?

even kijken of ik er nog heb hooor… :smirk:

haahaaa leuk :grinning:

UP

Ja eerste afspraakje met mij en m’n vriend, en dat weet ik nog heel goed.

Ik stond op hem te wachten bij treinstation Amsterdam. En hij kwam aanlopen, was heel leuk, liefde op eerste gezicht. Maar ik had van die hakken aan, en we liepen op zo’n rooster. Nou je raad het al, ik zat vast met m’n hak in het rooster :stuck_out_tongue: haha, en ineens hoorde ik krak, was m’n hak gebroken. Hij begon keihard te lachen en schaamde me zo erg.

En nog 1 toen we gingen eten bij de MAC. Ik had een cola, en was aan het praten met hem. Totdat ik een keihard boer liet, hij werd knalrood en de hele restaurant van de MAC keek me aan was keidruk (’: haha

Nou ik had geen blunder gemaakt , maar wel de jongen waarmee ik een afspraakje had…
We gingen wat drinken in een cafetje en toen stootte hij zijn glas om heel de vloer zat onder =P Was best lullig maarja we konden er wel om lachen.

dat we uiteten gingen met school in praag en ik had een cola, in een coca cola glas ,dus ik draai het volle glas op z’n zij en zeg : hee dit glas is van de Mac Donalds!! en me hele broek zat onder haha & ik zat naast mijn-toen-bijna vriend (nu mijn vriend)

HAHAHAHAHAHAHAHAAHHA :grinning_face_with_smiling_eyes:

.

Film gekeken, superstomme romantische komedie x) en normaal kijk ik daar graag naar maar het was een ongeloofelijk foute.
En ik wou niet weg hoor :stuck_out_tongue: Zag hem er te graag voor, ookal was het dan een tegenvaller.
:stuck_out_tongue: Het feit dat ie me daarna is beginnen negeren denk ik dat ik dus veel te lang ben gebleven en dat het onbeleefd was om m’n schoenen aan te houden bij hem thuis en van die dingen x) verschrikkelijk, je begint allemaal van die dingen te speculeren dat je fout hebt gedaan maar ik zal het nooit weten wellicht