Date afgezegd?

Hallo
Ik heb nu aantal keer met dezelfde jongen van Tinder gedate.
Nu zouden we vanavond afspreken, maar heeft hij gezegd dat hij een andere afspraak heeft, die hij was vergeten. Nu weet hij niet hoelaat het is afgelopen. Als ik hem vanavond zie vraag ik zeker wat voor afspraak het was.

Maar ik ben bang dat het een date is met iemand anders… kan ik dit via whatsapp vragen? moet ik mij hier niet druk om maken? of moet ik vanavond eerst afwachten of moet ik niet meer met hem afspreken omdat hij blijkbaar makkelijk de afspraak wil afzeggen?

Thanks

Ligt eraan hoe serieus jullie aan het daten zijn. Als jullie niet hebben afgesproken om alleen met elkaar te daten, mag hij in principe doen en laten wat hij wil. Dan vind ik ook niet dat je het hem zo direct kan vragen. Maar je kan altijd vragen hoe zijn afspraak was, en dan kom je er denk ik ook wel achter.

Ik zou het gewoon vragen aan hem hoor, wat voor afspraak hij had. Vind ik in ieder geval niks raars aan.

dankjewell dan vraag ik het hem zeker na de tijd.

Kan toch gewoon. Ik heb ook een geheugen als een zeef dus dat is mij ook weleens overkomen. Of dat ik savonds op de bank zat en tot de ontdekking kwam dat ik een uur geleden een afspraak had.
Als het je dwars zit moet je het gewoon vragen.

Voordat je jezelf gek gaat maken met mogelijke scenario’s, zou ik het eerst gewoon vragen (appen). Niet verwijtend, maar gewoon geïnteresseerd. En als dan blijkt dat hij een date had met een ander, kan je altijd dan nog beslissen wat je doet. Voor hetzelfde geld had hij een afspraak met zijn vader. :slightly_smiling_face:

ik heb het nu op een, voor mij, leuke manier gevraagd. ben benieuwd of hij het het ook zo ziet en wat terug gaat sturen. :wink:

Weet je al iets?

Ja hij was met vrienden weg, dus stress om niks haha

Gelukkig! :slightly_smiling_face: