Date afgezegd

hee meiden,

ik zit beetje met een probleem

ik had dus vandaag voor 2e keer met een jongen afgesproken die ik leuk vind, we zouden bij hem pizza gaan bakken. hij had daarvoor al tegnen mij gezegd dat als ik niet wilde afspreken ik dat moest zeggen, natuurlijk wilde ik wel afspreken.

alleen vanochtend kreeg ik ruzie met mijn ouders en nu mag ik het huis niet meer uit. dus ik hem opbellen en vertellen dat ik het huis niet meer uitmag, maar dat hij wel naar mij kon komen. toen zei die dat dat niet echt ging werken.

ik voel me echt kut nu, omdat ie dat zei
maar stel me gewoon aan of mag ie echt boos op me zijn?
ik vind het namelijk echt klote

kusjes

Nou ja dat is wel lullig zo op het laatste moment afzeggen.

Je moet trouwens wel hele erg ruzie hebben gehad om dan niet meer het huis uit te mogen.

het is wel sneu voor hem, maar ik heb ook zovaak dates afgezegt.
jongens zijn daarom vaak boos geworden op mij, maar jij kan er niet echt veel aan doen!
xx

Kijk, het is vervelend dat jij het huis niet uitmag, zowel voor jou als voor hem.
Maar als hij jou echt leuk vindt en op date wilt, dan zal hij echt niet boos zijn en wachten tot je opnieuw afspreekt.

Ergens kan ik wel begrijpen dat hij baalt, want jij mag nu zomaar door een ruzie niet meer weg. Voor hem vervelend en schept wel een beeld over jou, hoe jij bent, metname tegenover je ouders.

Dus ik kan me dan voorstellen dat meneer niet naar je toe wilt komen.
Jij hebt immers huisarrest en straks staat hij ook voor luk.
Be nice to your parents, maak een nieuwe afspraak en verknal het niet de volgende keer.

leg hem uit waarom je precies ruzie hebt/had &vertel hem hoe je je voelt en dat jij het ook niet leuk vind dat het zo is gegaan en maak een nieuwe afspraak en ga dan echt!

de ruzie viel opzich nog wel mee,
want mijn vader lokt heel erg uit en daar ga ik dan op in
& dan krijg ik op me donder en mijn vader niet

maar ik heb sorry tegen hem gezegd
en vanavond moet hij toch naar mijn dorp toekomen
want hij heeft feest van iemand
dus misschien kwam ie nadat ik klaar was met oppassen
nog even langs ofzo :slightly_smiling_face:

dankjulliewel!