DATE advies

hoi,

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb morgen een date met een jongen waar ik ooit mee gescharreld heb, en nu hebben we morgen echt een date. En ik ben zooo super zenuwachtig. het scharrelen eindigde niet zo leuk en hij heeft daar ook veel spijt van zegt hij. Maar nu gaan we morgen dus praten en gaan we film kijken op zijn kamer. Maar mij leek het leuk om hem voor me te laten koken (daar is hij dus ontzettend goed in) alleen kom het niet iets te opdringerig over? hij vind toch alles wat ik voorstel goed (hij probeert het echt goed te maken) dus zou ik het nog kunnen vragen ja of nee? en ja het is de bedoeling dat als we beide nog dezelfde gevoelens hebben om nu voor een relatie te gaan :flushed:

Een film kijken op zijn kamer? Iedereen weet wel wat dat betekent :’)

Maar goed, een date dus. Je kan het gewoon vragen. Hij heeft toch iets goed te maken, dus zet hem maar aan het werk.

Anders vraag je of hij het leuk vindt om samen te gaan koken? Lijkt me gezelliger dan hem al het werk laten doen.

haha ja, nou ja, de vorige keer ging redelijk goed haha :flushed:
haha ja ik ga het hem toch maar vragen

jaaa als ik geen ramp ben in de keuken, ik kan echt niet koken :cold_sweat:

Zelf ben ik ook een ramp in de keuken, maar ik doe gewoon altijd het snijwerk van de groenten, of ik ben in charge of het koken van de pasta of rijst. Maar meestal sta ik er gewoon een beetje bij om hem af te leiden :’) Maar het is samen sowieso gezelliger

Haha precies dit doe ik ook altijd :’)