Dat 'Wow, ik heb hoger dan *naam*!'

Rustig aan met de hoofdletters…

Ik snap dat het irritant is, maar al die mensen die die opmerkingen maken zijn gewoon jaloers.
Ik haal zelf gemiddelde cijfers (gymnasium) en ik doe niet overdreven veel.

wow ik snap dit perfect, zo is het ij mij ook echt

ohjaa, ik herken het. ik haal helemaal geen hoge punten maar als men vriendin eens een hoger punt heeft dan mij is het : wow ik heb een hoger punt dan jou !!

echt zo vervelend.

Ik ben momenteel ook de ‘norm’ van de klas; ik heb dit jaar 2 keer het één na hoogste van de klas gehaald, maar dat is kennelijk ook ‘schokkend’.

Nou, ik denk niet dat ze jaloers zijn hoor! Zo komt het sowieso echt niet over, want ze zijn er serieus van overtuigd dat ik elke dag 4 uur leer. Mijn vriendinnen weten wel hoe het echt zit, omdat ik 's middags met ze afspreek en op msn zit en zo, maar toch, het blijft vervelend. Ik doe trouwens ook gymnasium, en eigenlijk is mijn klas bestwel slim, dus ik vind niet dat ze mij voor nerd mogen bestempelen, aangezien zij ook best een hoog niveau doen.

Mijn vriendin heeft dat heel erg. Op haar rapport heeft ze alleen maar negens en tienen.
Vorig jaar had ik dat ook. Maar nu heb ik gewoon gemiddelde cijfers en zeggen ze niks meer.
Ik zeg er altijd wat van tegen die mensen en meer kan je niet doen. De meeste leraren worden wel boos als ze het horen. Dus dat helpt ook wel een beetje.

Wees trots op jezelf!

Ahw dankje MadeByMy. Weet je wat ook heel raar is, nog zo’n meisje uit mijn klas haalt ook heel goede cijfers, maar zij is allemaal bevriend met van die populaire meisjes, dus tegen haar zeggen ze niks :$. Nogal vervelend.

Nou wees blij dat je niet dom bent en zeur niet C:

jah ook zoiets, maar ik doe eigenlijk nooit zoveel voor mijn hw!
maandag/dinsdag ook;
we moesten een samenvatting maken voor duits van de eerste 4 hoofdstukken en een eigen hoofdstuk, en die vrouw had ook een samenvatting gemaakt van de eerste 4 hoofdstukken om het beter te begrijpen,
ze had ook gezegt dat we die er niet voor mochten gebruiken (om dus te samenvatten) en toen heeft zoon kutwijf ui mijn klas die had dus toen ook gezegt dat ze die ook heeft gebruikt. en toen zij ze zo ‘jah, wie heeft die niet gebruikt?!’
nou en toen zei ik dus dat ik die niet had gebruikt. toen zei ze zo: ‘jah, duh!’
zo van ‘had je anders verwacht dan?!’

ooh dat is ook bij ons zo’n jonge hij heet wesley. Bij alles zeggen we Wesley! of wesley weet het wel en dat soort dingen. En dan als hij 9.8 haalt of zelf een 10 wat bij de meeste gevallen zo is hoor je “Oh, dat kan beter” haha achja.

ja dit ken ik wel! bij duits haal ik meestal hoge cijfers bij andere vakken gewoon normaal enzo. en als die man dan de cijfers opnoemt ofzo hoor je opeens zo van : jeetje kan het nog hoger. Dan denk ik echt van ja kan ik er wat aan doen haha! Zo goed leer ik dan meestal niet… maarja ik laat ze maar praten! Straks heb jij je diploma en hun niet haha! Of jij gaat over en hun niet…

Een vriendin van mij kan ook heel makkelijk leren.
Met Frans zit er een jongen bij ons in de klas die echt heeel veel doet voor school en ook goede cijfers haalt en die baalt altijd als een stekker als hij lager heeft dan mijn vriendin en dat is zo grappig.

haha nee ik ben altijd degene die veel leert en gewoon gemiddelde punten haalt…
dus ik heb hier geen last van…
maar heel veel 10en afgerond :astonished: wow dat is echt heel goed… dat krijgt bij ons op school niemand voor elkaar
in welk jaar zit je?

Ik heb nét hetzelfde! mijn gemiddelde is 95%, denken ze onmiddelijk dat ik 5 uur per dag leer ofzo, jezus. en ja, ik word ook nerd & strever genoemd. en ik krijg echt alle vragen van klasgenoten. ‘wnneer is die toets ?’ ‘wat moeten we leren?’ ‘mag ik bij je spieken?’ Ik word er echt gek van!
en idd, het ‘wow ik heb hoger dan Céline!’ komt me ook héél bekend voor.
Haal ik een 9, dan beginnen ze ook direct te zeiken. ‘Kan beter he!’ ‘Amai geen 10, wat is er met u gebeurd?!’

Iedereen werkt op zijn eigen niveau en op zijn eigen concentratie.
Ik heb een hele goede concentratie en hoef nooit zo veel te leren en haal toch goede cijfers.

Je hebt het vaak of je hebt het niet en dat is hartstikke oneerlijk (ik klaag zelf niet hoor), want dat maakt een mens niet beter of slechter, maar dat is wel gewoon de keiharde waarheid.

Bij mij is het vaak dat mensen verbaasd zijn dat ik schitterende punten behaal, terwijl ik nu niet echt het prototype van de ideale student ben. Het is blijkbaar onverstaanbaar dat mensen die niet zoveel leren/werken, ook gewoon slim kunnen zijn :’)

Ik vind het altijd juist heel irritant als mensen bij wiskunde punten zitten te vergelijken. Ik heb wiskunde B en dat is niet echt mijn sterkste punt, vorig jaar had ik een keer een 4,9 geloof ik… Hoorde ik twee meisjes voor me: ‘o, ik heb maar een 8,9…’ ‘ik heb een 9,1. Nu gaat mijn gemiddelde omlaag geloof ik’ ‘ja hallo, ik heb nog lager dan jij, weet je hoe slecht!’. En zo zeurden ze nog even door over hoe slecht een 8,9 en een 9,1 waren, terwijl ik een 4,9 had. xD