Dat was een goede vraag!

Een vriendin en ik zijn dus gewoon helemaal verliefd op een jongen. (nope, niet dezelfde!) Maar wat we dus bedachten; je moet een hele slimme vraag hebben, zodat hij antwoord geeft of hij je leuk vind of zo iets.
Maar ja, wat voor een vraag? Natuurlijk niet meteen van; hé, vind je me leuk? want dat valt natuurlijk een beetje op. xD

Dus mijn vraag aan júllie;
weten jullie misschien een slimme vraag die je kunt stellen aan een jongen waarop hij wel móet antwoorden of hij je leuk vind. (of iets wat daarop lijkt, zegmaar (; )

nouja, ik hoop dat iemand het een beetje snapt. xD

Ik denk niet dat die bestaat…

hm ja, daar was ik ook al bang voor [x

Naar wie ga jij een valentijnskaart sturen?
Suuuuuperslim.

Ik denk het ook niet.
Kijk hoe ze op jullie reageren. heb je echt het gevoel dat ze jullie leuk vinden vraag het dan gewoon!

iemand misschien nog een goede? =D

ga je nog iets doen op valentijns dag, ik heb nog nikss … :stuck_out_tongue: en ook geen valentijn XD en jij :face_with_raised_eyebrow:

ahahah zoiets XD sorry … niet zo een goeie XD

“Vertel is, hoe gaat het met je liefdesleven, heb je al iemand die je leuk vind?”.

Maar ja, een vraag… Kijk hoe die met je omgaat en hoe die doet. En vraag het gewoon anders. "Uhm, vind je me misschien leuk of niet? " …
En als die zegt : NEE!, dan zeg je:“Ja uhm heb het van iemand gehoord, dacht k vraag het ff :stuck_out_tongue:

Waarom snapt niemand dat meisjes dit soort dingen niet horen te doen/zeggen/vragen :’).

Uggg, ja er paar maanden eromheen draaien. En dan uit te vinden dat je gewoon 2 maanden hebt verspilt met flirten etc, terwijl hij je niet eens ziet staan.

up, misschien iemand nog iets?

“Op welk type meisje val je?” Zou ik zelf niet durven maarja ;p

Ja, dat zouden wij dus ook niet echt durven. xD