Dark Cherry Mix Syoss

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met de mixing colours van Syoss.
En dan vooral de Dark Cherry mix.
Ik was erg benieuwd hoe de kleur in het echt is, maar op internet is niks te vinden, en vind het maar moeilijk in te schatten van het pakje…

Iemand die deze kleur heeft gebruikt, of een foto heeft?
Of iemand die ervaring heeft met de mixing colours?

http://www.syoss.de/uploads/tx_templavoila/mc_reds_de.png

Het ziet er wel mooi uit :slightly_smiling_face:
Maar ik heb er geen ervaring mee.

ziet er wel als hele mooie kleur uit! maar hoe werkt dat dan? moet je kleuren mengen ofzo tot je kleur hebt die je wilt of wat

haha zoiets heb ik nu ook :slightly_smiling_face: vandaag weer geverfd alleen met een of ander onbekend merk uit frankrijk ofzo… maar zal als ik in nederland ben eens naar deze kijken! ziet er wel heel mooi uit :slightly_smiling_face:

haha nee denk ik ook inderdaad… maar als niet mooi is dan gewoon oververven :slightly_smiling_face: goed verzorgen erna dan denk ik dat niet zoveel kwaad kan een keertje.

ah ik heb die pakje gezien xD maar wat voor kleur haar heb je? als je zwart haar hebt dan wordt tie beetje Donkerrood/paars achtig, donkerbruin wordt t meer roodbruin/paars achtig deze kleur past het best bij donker haar =P

ik ga morgen mn zus haar haar verven met mixing colors maar dan in de kleur ‘dark brown shake’

ohja, het nummer van de dark cherry mix, is 5-32. die 5 betekend dat de kleur vrij donker is, en de kans is dus ook groot dat het te donker uitpakt. als je blond haar hebt, zal dat zeker mee vallen.

ik heb net mijn haren geverfd ook met de Syoss mixing colors! ga het nu uitwassen. alleen de kleur is dark brown shake :3

Oh is hij echt donker?
Ik wou ze morgen ook doen met dark cherry mix
Wat zou ik kunnen doen om de kleur wat lichter te maken?

Ik had hem al gekocht dus heb 'm toch maar gebruikt
Het is indd een heel donkere kleur
Vind het zelf niet zo mooi bij me staan, hoewel de kleur op zich wel mooi is
Het zal na een tijdje wel verbleken (hoop ik) :stuck_out_tongue:

Een vriendin van mij heeft hem op haar blonde haar gedaan en daar was hij idd best donker, maar ik vond hem best wel roze uitgeslagen. Niet knalroze ofzo, maar meer nijgend naar rood dan naar roze.

En WrongAttitude, wassen met antiroosshampoo en veel in de zon helpt :slightly_smiling_face:

Had je 1 tube donker bruin/zwart en 1 tube rood?

Als dat zo is kan je zelf met de kleuren spelen.
Wil je roder haar… dan de hele tube rood erin met een klein beetje donker bijv.

Heb nog niks van syoss geprobeerd, maar dit soort mengkleurtjes vind ik altijd wel leuk!

Ik heb vandaag dark brown shake gekocht, ze zijn in de aanbieding bij de Kruidvat voor zes euro. Heeft iemand deze kleur al gebruikt en misschien een foto?

Ik ben benieuwd naar de foto’s :slightly_smiling_face:. Want het klinkt wel als een vette kleur zoals jij 't beschrijft.

Huh, kan je met zwart haar ook deze kleur gebruiken?

Ja, dat snap ik haha :'3

jep, we zien de foto’s. Mooie kleur!

Mooie kleur (:

Oeh mooie kleur hoor! staat je goed :slightly_smiling_face: