dansteam school.

hee,

vorig jaar zat ik in het dansteam van school.
de leidster zat in de 5e en ging dat jaar examen doen.
dus, toen zat het team zonder leidster, en het team viel uit elkaar.
dit jaar pakken we het weer op.
maar, nu krijg ik iets te horen waarvan ik ‘WTF’ denk.
want, een meisje (ik noem haar maar even F.) heeft met een muziekdocent geregeld dat zìj de leiding krijgt en dat de rest van het oude team weer opnieuw auditie moet doen. ik ben het er niet mee eens, want wij zaten vorig jaar ook in het team. én wij waren samen met F. bezig om de draad weer op te pakken.
heel vreemd dus.
ik wil eigenlijk tegen F. zeggen dat ik het er niet mee eens ben, alleen ivm haar persoonlijkheid (gedrag enzo) durf ik het eigenlijk niet.
F. kan heeel aardig zijn, maar ze kan ook behoorlijk bitchie worden.
en, als ik het zeg, en ze zegt dat ik niet mee mag doen zonder auditie, denk ik dat als ik dan tóch een auditie ga doen, dat ik dan niet door ga door dat incidentje. ik weet dus niet wat ik moet doen,
ik denk, dat ik gewoon auditie doe, en hopen dat ik erin kom.
maar, ik baal wel ontzettend.

X

hmm, vervelend… Kun je niet met je muziekleraar hierover praten? Maar van de andere kant vind ik het wel zo eerlijk dat nu jullie weer opnieuw beginnen iedereen gewoon auditie moet doen, anders zou het ook oneerlijk zijn voor nieuwe meiden. Misschien zijn er ook wel weer wat meiden uit vorm geraakt o.i.d. ik weet ook niet of jullie een beperkt aantal plaatsen hebben, want dan zou het al helemaal oneerlijk zijn tegenover nieuwe meiden.

Maar ik snap dat je het vervelend vind, zou ik ook vinden maar ik kan me er ook wel weer in vinden…