Dansles

Hee, ik woon dichtbij Arnhem en ik wil al heel lang op dansles. Alleen wil ik nu heel graag dansen bij Global Dance Centre maar dat is helemaal in Amsterdam/Almere. Het lijkt me zo gaaf, ik wil echt zo graag dansen. Alleen is het een uur rijden en dan ook weer terug en dat twee keer in de week.Met de trein is nog veel duurder. Heeft iemand tips hoe ik mijn ouders over kan halen? Ik wil het echt zo graag! Xx

In Arnhem zit ook een goede dansschool dus waarom helemaal naar Amsterdam? GDC is best wel over door alle bekende (over het paard getilde) dansers die daar lesgeven. Ik snap best dat je ouders je niet helemaal daarheen willen brengen.
Niet om lullig te doen hoor, maar je kunt beter beginnen met dansen in Arnhem om je ouders te laten zien dat je er de motivatie voor hebt en daadwerkelijk 2 keer per week erheen gaat. rated

Ik wil graag bij GDC omdat daar supergoede choreograven lesgeven en het mij daar echt heel leuk lijkt. Ik weet dat t wel wat ver is maar er komen daar wel meer kinderen van ver. En als het echt niet mag ga ik inderdaad dichterbij dansen, welke dansschool in arnhem bedoel je?

Je hebt nog nooit op dansles gezeten dan? Straks valt het hartstikke tegen

Dit ja. En ik denk dat die docenten heeel streng zijn, kun je de druk wel aan?

Ik heb al drie jaar op dansen gezeten maar ben ongv twee jaar geleden gestopt. Ik denk dat ik het juist wel fijn vind dat ze misschien wat streng zijn, omdat ik zelf ook beter wil worden. Dan heb je meer aan leraren die zeggen wat beter kan dan aan leraren die er nooit iets over zeggen…

Je weet dat die lessen gruwelijk popi jopi zijn en bomvol zitten omdat die choreografen/dansers nogal populair zijn? Dat daar goede dansers les geven, wil dat niet zeggen dat je ook persoonlijke aandacht krijgt. Als je iets wilt leren, kun je beter naar een dansschool gaan die iets minder massaal is en waar er wat meer plaats is voor persoonlijk feedback. Ik heb zelf ook in Amsterdam gedanst bij ADC. Dit is ook een grote dansschool waar de lessen vaak bomvol zaten. Ik vind het hartstikke leuk, maar erg veel geleerd heb ik niet (ben wel wat beter geworden toen natuurlijk) gezien er niet op je persoonlijk gelet kan worden omdat er simpelweg teveel mensen voor zijn.

In Arnhem zit maxstudios.

Ik weet dat het daar helemaal vol zit en dat je ook niet echt persoonlijke aandacht krijgt, zo bedoelde ik het ook niet. Ik weet echt heel zeker dat ik daar heen wil, en ik ga dan ook eerst naar een proefles om te kijken of het is wat ik verwacht. Maar ik weet dus zeker dat ik ernaar toe wil, heeft iemand nog ideeën Hoe ik mijn ouders kan overtuigen? Nog bedankt voor de tip trouwens, ik ga wel even kijken op hun website. :slightly_smiling_face:

Het lijkt me echt een gave dansschool, alleen betaal je 84€ voor 12 lessen, en het liefste wil ik 2x per week trainen. Dan betaal je dus 84€ voor zes weken, dat is best wel veel

Wat denk je dat die bezine naar amsterdam je gaat kosten dan

gdc is het geld en de reis echt niet waard geloof mij maar
en als je het echt zo graag wilt zou ik eerst laten zien aan je ouders dat je het ook wilt maar ik snap je ouders volkomen dat ze je niet helemaal naar amsterdam willen brengen en dat je dat zelf ook niet mag.

Dit ja, alleen benzine zal al zo’n €30 per keer kosten. Sorry, maar ik denk echt niet dat je je ouders gaat overtuigen.

Dat van die benzine enzo is wel waar…ik probeer t wel gwn :slightly_smiling_face: en anders ga ik idd in arnhem

Als ik jou was zou ik meer in de buurt gaan kijken naar danslessen. Op deze manier bespaar je een hele boel geld en moeite, dat je beide weer uit kunt geven aan meer lessen. Ik reis zelf veel doordeweeks, oa voor m’n dansen, wat ik er voor over heb omdat ik nu goede lessen krijg, maar het is erg vermoeiend en geloof me, als ik iets in de buurt kon vinden waardoor ik vaker zou kunnen dansen zou ik dat echt doen. In de auto word je niet beter in dansen :slightly_smiling_face:
Maargoed, je kunt het natuurlijk altijd proberen, ik zou alleen dit overwegen. Ik denk alleen dat het het niet waard is, zeker omdat je gewoon vrij weinig aandacht zult krijgen, zoals net al meerdere keren is gezegd.

enige manier om je ouders te overtuigen:

Papa, Mama, ik betaal alles!!! ik ga er zelf met de trein heen, en betaal die 84 euro in de maand, en ik ga totaal niet ongemotiveerd raken van het reizen!!!

nouja sorry maar ik wil ook graag een BMW maar dan zal ik hem toch echt zelf moeten betalen!

ga gewoon dichter in de buurt kijken, in arnhem zijn zat dansscholen, nijmegen, is wat dichter bij huis. En wie zegt dat er in jouw regio geen goede cheograven werken?

succes :flushed:

Ik was sws al van plan om een deel zelf te betalen maar dan nog is het veel, en idd ik heb nu ook meer dansscholen in arnhem gevonden die me ook leuk lijken, dus dat komt goed. Bedankt voor de tips :blush:

Weet iemand misschien nog een leuke dansschool waar ze een beetje alle stijlen hebben en waar ze ook aan wedstrijden enzo doen?:blush:

Google :slightly_smiling_face:

Ja ik heb er al wat gevonden maar misschien dat andere ook nog weten in omgeving Arnhem/Zevenaar/Duiven/Groessen/Huissen /Westevoort/Didam enz

Idd wat hier al gezegd wordt.
En ik weet niet wat jij verwacht, maar je leert niet zomaar 1, 2, 3 een dansstijl aan. Je zou eerst een hele tijd moeten trainen voordat je ook maar in aanmerking voor wedstrijden komt.
Ik wil je niet kwetsen, maar je komt nogal naïef over…