Hallo mensen, ik ben mieke, en ik hou van dansfilms, weten jullie misschien nog leuke dansfilms, met romantiek erbij het liefst:)
xx mieke,
Hallo mensen, ik ben mieke, en ik hou van dansfilms, weten jullie misschien nog leuke dansfilms, met romantiek erbij het liefst:)
xx mieke,
Dirty Dancing (deel 1&2)
Grease
Step Up
en nog veel meer…
Stomp The yard 1,2
Honey 1,2
Step Up 1,2,3
Streetdance
Thuis heb ik er nog meer, alleen kan ik er even niet opkomen
billie elliot!
black swan … ook heel vet…
save the last dance 1 en 2
de meeste heb ik al miljoen keer gezien xd, maar teardrops ofzoiets xd, honey 2 die kan je toch nog niet downloaden;x. want ik wil wat films downloaden xd bn van plan de hele nacht wakker te blijven, en anders verveel ik me doowd:$
xx
Make It Happen
Burlesque
Bring It On
Center Stage Turn It Up
En verder is alles al genoemd.
Er is ook nog iets van Street Dance 3d maar ik kon nog niet eens door de trailer heen komen terwijl ik echt groot fan ben van dansfilms, maar die film is volgens mij echt falend.
@ juulxx1, de film center stage, gaat toch over dat balletmeisje, die een hiphop/ballet jongen als vriendje eerst heeft, en aan het einde komt ze in die dansgroep ofzoiets, en dan zegt ze: als dansleraar oke, maar als vriendje nee, en dan gaat ze naar zo’n andere jongen en zoent ze die,
tochh???
x
streetdance 3d is egt vettof!
alle films die al genoemd zijn maar in oktober komt body language uit, neerlands eerste dansfilm