Dansen

Ik kan totaal niet dansen :grinning: ik sta maar van het ene been op t andere te zwiepen en vandaar ga ik liever niet naar schoolfeesten. Heeft iemand gewoon wat basics waardoor ik er niet meer als een of andere lompe plank uit zie :grinning:?
,liefs

youtube filmpjes bekijken?

ehh ga op les ? zumba is ook wel handig daarvoor :slightly_smiling_face:
maar idd youtube filmpjes bekijken. :wink:

Dat zijn allemaal dikke experts o.0
:3

ik kan ook niet dansen, totaal niet.

Up.

ik zit wel op dansen maar ik heb niet echt tips voor je… gewoon dansen?XD tsja ik weet niet hoe je dat uit moet leggen upje

klopt, maar je hebt tutorials
als je bv how to dance in a club ofzo zoekt
krijg je volgen smij al veel filmpjes :wink:
ik zit zelf op dansen enzo dus ik dans gewoon gewoon dus
zie dit maar als een upje ;p

haha ik kan ook absoluut niet dansen, totaal geen gevoel voor ritme…
ik doe meestal zo maar wat bewegingen… maar ik ben ondertussen al uit de periode van het wekelijkse fuiven gegroeid… ben meer een cafeetjesmens geworden en als ik naar een feesje ga is het meestal dubstep of drum&bass, waar ik me lekker kan late gaan op de muziek met wat random moves

een tip: zorgen dat je wat gedronken hebt… niet ladderzat uiteraard, maar een beetje tipsy, dan ben je wat losser!

hahaha oh god, ik heb dat ook!
ik voel me altijd zo voor lul staan
geen gevoel voor ritme ofzo, geen idee

tsja. ik zit zelf ook op dansen.
ik weet dus niet hoe ik het uit moet leggen.
zet een muziekje aan en ga helemaal los.
kijk in de spiegel hoe je het doet.
en dan: pas aan wat je niet mooi vind.
je zou wat moves zelf kunnen bedenken.
die je supergoed kan ofzo?

liefs&succes. xx.

Upje voor jou ik kan echt totaaal niet dansen :’)

haha indd ! of als een jongen achter me komt dansen, niet vaak voor gekomen maar toch, denk ik echt van ; kut hé ! en nu ?

@LAxAnouk dat heb ik ook hahaha XD dan ben ik ineens mijn ritmegevoel kwijt ook…
maargoed gewoon beetje met je heupen wiegen en lekker geak doen .

ik kan het ook niet. Ik doe gewoon alsof ik het kan xD

oefenen, en als je stijf bent dan kan het helpen om te stretchen, als het daar niet aan ligt oefenen !

Kijken naar andere mensen en hun na doen :B

hahah, ja dat probeer ik altijd te vermijden… dan denk ik echt van: neeeee ga weg hoor! :tipping_hand_man:

1 woord: alcohol/:slight_smile: