Dansen op de wii met dansmat

Hallo meiden,

Ik ben opzoek naar meer dansspellen voor de wii. Zelf heb ik al 2 dansspellen (Dance party pop hits en Dance party dance hits) maar nu wil ik graag meer spellen hebben, waarmee je dus ook met een dansmat kunt dansen dus zonder consoller.

Weten jullie nog een leuk spel?

Groetjes,

Uhmm wij hebben zelf ook een wii dansmat, en spellen volgens mij heet het Wii dance challenge ofzo, ik weet het niet meer :S
maar wat ik wel een leuk dansspel vindt, maar dat is met controler, is Just Dance 2 en 3. Gewoon 1x spelen, en je bent verslaafd.x

^hihi ik was zelf ook aant kijken voor Just Dance dan maar. Worden daar de pasjes dan ook uitgelegd? Dus dat je net als de dansmat die ‘‘9 vakjes’’ dan hebt zegmaar?

over het algemeen zijn alle Dancing Stage en Dance Dance Revolution spellen de beste spellen …
zoals bijvoorbeeld Dancing Stage Hottest Party

Er danst iemand met je mee op het scherm en die doet alles voor :slightly_smiling_face: En onderaan heb je een pijltje en daar komen ook de danspasjes langs! Het is goed te volgen. :slightly_smiling_face:

Welk dansspel vinden jullie dan het leukste? Ik ben aant kijken voor een van Just Dance maar ik kan niet kiezen :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf deel 3, erg leuk!

Ik heb deel 2 :slightly_smiling_face:

Ik heb gisteren zelf nog deel 2 gekocht hihi was nou in de aanbieding voor 22 euro :astonished: