Dansen in de regen.

Doen jullie dat wel eens?
Soms, als ik er zin in heb en het regent kei-hard ga ik weleens naar buiten om te dansen. Meestal dans ik in de regen met mijn beste vriendin. Helemaal gek doen (met of zonder muziek). Ik weet niet wat het is, maar voel me altijd gelukkig daarna.

Vroeg me af of ik de enige was :’) Echt een keer proberen als je het nog nooit gedaan hebt haha.

ik dans niet, maar ik vind t wel lekker om dan met m’n hond tewandelen. :'D

Het klinkt geweldig! Jullie bekijken dan de regen ook van een andere kant denk ik dan: Bléh nu worden we nat.

Heb ik gedaan in de zomer :grinning:
het regende toen kei hard en ik dacht ‘fuck ik ga dansen in de regen’
heb er nog een foto van!
zal even zoeken :grinning:

ik altijd met me zus, me nicht doet dat ook, echt lekkerrrr

http://a8.sphotos.ak.fbcd…53_31802529_7189261_n.jpg ^^

^wat een supergave foto! Je gezicht drukt precies uit hoe ik me ook altijd voel als ik in de regen dans haha!

dankje :grinning:
ik voelde me ZO geweldig toen :grinning:
heb nog een foto maar die kan ik zo niet vinden xD

Ik vind regen zo lekker om te horen haha. Weetje wat ik ook fijn vind, als het de hele week een hittegolf was en ineens slaat het weer om, eerst met warme regen en daarna gaat het waaien en dan onweren. Bij het onweren ga ik natuurlijk naar binnen haha.

echt geweldig is dat!

Ja, en ik voel me ook altijd gelukkig daarna :'D

Jaaaa, vind ik heel erg leuk. Op festivals niet zo, omdat ik dan niet meteen droge kleren heb. Maar als ik thuis ben of ik ben ergens en heb al een tijdje binnen gezeten ga ik graag naar buiten in een topje o.i.d. zodat ik de regen kan voelen.

@DearVienna

Leuke foto :grinning:

Nog nooit gedaan, maar ik vind het niet erg om in de regen te lopen.

Ik hoor heel vaak dat mensen dat doen, maar ik snap het niet echt. Na een warme zomerdag kan regen best lekker zijn, en dan vind ik het ook niet erg om in de regen te lopen, maar dansen? Tja. Misschien moet ik het gewoon eens proberen xD

yay, heb mijn andere foto gevonden :grinning: yay!
http://i44.tinypic.com/2z4akcg.jpg

heel soms doe ik het nog, maar vroeger deed ik het best wel vaak met mijn zusje en met mijn nichtjes en neefjes :slightly_smiling_face:

@dearvienna die is ook super leuk!

Jaaaa dat vind ik ook geweldig! Vooral als ik dan fijn in m’n bedje lig (:

Dat klinkt super leuk om te doen haha. En die foto van jou vienna is echt gaaf! Je kan echt zien dat je super blij bent :grinning: