Dansen, 20 - 27 oktober 2011

Vind je het leuk om te dansen?

Zal het je leuk lijken om in een internationale groep te dansen?Wil je experimenteren met je dansstijlen?
Betrek jezelf in een week lange bijeenkomst met andere jongeren met veel dans en plezier. Er is voldoende gelegenheid voor experimenteren en creativiteit met een lading aan oefeningen. Olde Vechte, Ommen, 20 tot 27 oktober
Jongeren tussen de 18 en 25 jaar uit Nederland, Hongarije, Turkije, Romenië, Litouwen en Portugal

Informatie: luda_derkach@yahoo.com

Reclame?

Nee, ik kan het zelf niet naartoe. Ik wil anderen kans bieden om die ervaring op te doen.

Hee ik woon in Ommen maar voor welke leeftijd is dat ongeveer:cheering:

Van 18 tot 25 jaar.

Is dit een soort danskamp of wat?

Dear People,

we are looking for participants from Romania, Hungary, Turkey, Portugal, Lithuania, Netherlands for Accord, a dance exchange which will take place in Ommen, Netherlands October 20-27. The base of the exchange is a belief that through dance a unity between people can be established. There will be space for experiment and creativity with lots of practical exercises.

Please, spread the information.
Contact at luda_derkach@yahoo.com for Info Letter, Application form and more info.

Officieel bericht in Engels. Het is internationale kamp die richt op dansen, creatief zijn.