Hoi!
Toen ik 13 jaar was had ik altijd 1 keer per week dansles(streetdance) Ik vond het echt super leuk en ik wist toen zeker dat ik dat de rest van mijn leven wou doen. Maar na ongeveer een halfjaar/jaar gingen mijn beste vriendinnen eraf en zat ik in een hele vervelende groep en toen was ik er ook maar af gegaan. Vanaf dat ik op dansen zat volgde ik er wel alles over en droomde ik er altijd van om professioneel danseres te worden. Alleen ik durfde daar denk ik niks mee te doen.
Nu ging ik laats weer een paar danslessen volgen: streetdance, modern en ballet. En ik vond het echt weer zo leuk en alles lukte ook heel goed, het ging gewoon gemakkelijk. Nu wil ik eigenlijk wel heel graag nog naar een danscademie. Ik ben bijna 17 jaar en ga volgend jaar een opleiding doen. En dit is het enige wat ik zeker weet dat ik heel graag wil. Maar het probleem is de enige dansopleiding die ik kan volgen is lucia marthas en de auditie is deze zondag al!
Nu weet ik niet goed wat ik moet doen, want ik weet dit ook nog maar net. Misschien dat als ik naar de school zelf toe ga, dat ik nog mee zou mogen doen? Alleen misschien ga ik dan wel helemaal af, aangezien ik niet veel ervaring heb en ik al die technische pasjes niet kan. Ik ben bang dat de rest al heel goed is en ik misschien wel heel erg voor schut zou staan.
Wat zouden jullie doen als jullie mij waren?
Heeel erg bedankt!