Dans tips voor mij?

Geen idee waar ik dit moet plaatsen, dus dan maar bij sport=)
Ik heb jullie advies nodig. Ik dans al heel wat jaren en dat gaat altijd prima.
Nu is het zo dat ik al een aantal maanden in een heel gezellig feestcafé werk en voor de fun dansen een collega en ik daar wel eens op de bar. Niet hoerig en overdreven maar gewoon…voor de fun en als entertainment met leuke costa achtige dansjes. Mijn probleem is alleen dat zodra ik op die manier in de picture sta zowat blokkeer. Dus…ik beweeg op die momenten niet zo soepel als normaal en met mijn heupen draaien durf ik dan al helemaal niet meer terwijl ik er alleen of bij mijn groep geen last van heb. Ik denk dat het gewoon onzekerheid is omdat ik bang ben om te falen op zo’n avond. Hebben jullie misschien tips om er meer schijt aan te hebben of om losser te komen op zo’n moment, want ik vind het nu zo stom haha.

Als je zo bang bent te falen op de bar, dan dans je toch gewoon op de grond ipv bar? xD Snap niet wat daar mis mee is, ik sta nooit op een bar.

Omdat ik in een feestcafé werk, is toch anders dan een gewone kroeg, en daar doen we aan entertainment met gewoon leuke dansjes…dus op de grond zie je daar niks van. Het is echt gewoon leuk voor de fun, niet als een slet goedkope sletten beetje met je kont lopen schudden ofzo.

Hebben je collega’s geen tips voor je? Misschien moet je thuis wat oefenen ofzo, en dan eerst alleen op je kamer, en later eventueel voor ouders of vrienden?
Ik heb er verder weinig verstand van maar hoop toch dat je hier wat aan hebt.