Oke, ik zit dus op een dansschool. En ik heb het hartstikke naar me zin daar. Maar ik een probleem! Ik ben gevraagd voor een dansklas waar ik morgen auditie voor doe. Dat is dan volgens mij voor een half jaar ofso. Op vrijdag en zaterdag. En ik doe mee aan een dans voorstelling. Dat is dan vanaf november oefenen tot februari en dan 24 voorstellingen! En dat is echt heel leuk! Alleen me ouders zijn nu eindelijk eens vrij in de kerstvakantie. En ze hebben echt een hele vette vakantie gepland. India of afrika ofso. Maar ik moet in de vakantie door oefenen. En als ik naar de 4e ga dan kan ik geen voorstellingen meer erbij doen. Want dan zit ik soms tot 6 uur op school. Dus wat zal ik doen? De voorstellingen kiezen? En mee op vakantie gaan of de dansklas? Thanks!
Sorry maar ik snap je verhaal niet zo goed aangezien je niet echt duidelijk bent over de dansklas…
Hmm heel erg moeilijk, ik weet het niet. Sorry!
SOWIESO VAKANTIE!!! Halloooo, dansvoorstelling is vast wel heel leuk, maar daar heb je als je 100 bent echt geen herinneringen meer aan.
En wat nou als, (even heel depressief hihi) je later heel arm wordt en nooit meer op vakantie gaat en je dus NOOIT meer buiten nederland komt ofzo en dan ben je dus in je hele leven ook nooit ‘cool’ gaan reizen…
ik zou echt sowieso voor india,afrika kiezen : reizen is echt het allerleukste ooit en de voorstelling is vast ook heel leuk, no doubt about that, maar wat nou als je toch niet wordt gekozen voor die voorstelling en je oudersh ebben al tickets geboekt enzo en jij doet dus niet mee aan de voorstelling en gaat ook niet mee op vakantie? dan voel je je echt zwaar kut - maar anyway, ik zou kiezen voor de reis!
succes. x
oh woowww het rzijn er 24, haha oke verkeerd gelezen. maar ik zou nog steeds 4 het reizen kiezen!
maar nog wat, reis je uberhaupt veel? ben je ooit buiten europa geweest?
je kunt als je 2 weekjes dansen mist daarna vast wel weer meedoen met de dansklas ? als je gewoon op vakantie de dansjes oefent die je al geleerd hebt?
Ik denk juist dat die dansvoorstellingen nu leuker zijn om mee te maken!!
Het is jammer voor de kerstvakantie, maar gaan je ouders alsnog als jij niet meegaat? Anders is het misschien ook gezellig om dagjes weg te gaan met jeo ouders, kerstmarkten te bezoeken, en verder gewoon oefenen voor die dansvoorstellingen. Want zoals je zelf zegt krijg je die kans daarna niet echt meer. Maar sowieso goed overleggen met je ouders
Kun je het niet combineren? Een verre reis als India of Afrika sla je namelijk niet zomaar af, je hebt echt geluk dat je ouders überhaupt het geld en de tijd hebben om zo’n reis te maken. Je steekt er veel van op en houdt er herinneringen aan over, ik hoop dat je eruit komt.
Ja me ouders gaan ook praten met de productie mensen. Of ik 2 weekjes vrij mag van repeteren. En ja, ik ga elk jaar naar Seattle met me pa. (Alleen omdat hij daar 2 weken moet werken en hij dan gratis tickets krijgt van z’n werk)
Misschien zijn er mogelijkheden om de lessen in te halen of die in een ander klasje te volgen. Probeer wat te regelen zodat je allebei kan doen! Als je goed overlegt zijn er vast wel opties voor je.
Ik hoop het. Ik denk dat ik voor de dansvoorstelling kies. Want ik ga zowiezo in de zomervakantie naar Seattle en met m’n vriendin naar Hongarije en dan naar Sziget! (:
Moeilijk, maar zou wel voor het dansen gaan! Dat kun je niet meer altijd doen en voor hetzelfde geld word je de volgende keer niet aangenomen, vakantie kun je altijd nog
ik zou persoonlijk voor de dansvoorstellingen kiezen, ja ik ben gek denk ik ,