Dans auditie

Ik wil graag auditie doen voor Ehh dansrol Ofwzo. Maar ik zit pas sinds november op dansen heb altijd gedanst maar nooit les. Dus ik weet niet moet ik er nog mee wachten? Zelf denk ik van wel maar ja. Weten jullie misschien plekken waar ik auditie kan doen?

Tenzij je echt een natuurtalent bent zou ik (nu nog) geen auditie doen.

Vraag het je dansleraar/lerares, ik denk dat hij/zij wel in kan schatten of je daar al klaar voor bent. (Maar ik zou je kansen niet te hoog inschatten)

Ik snap het wel maar ik wil het denk ik ook nog niet maar wanneer zou dan een goede tijd zijn

Dat ligt eraan hoeveel ervaring je op doet, hoe snel je leert en vordert, je discipline en motivatie, hoeveel capaciteit jij hebt. Je dansleraar heeft daar beter zicht op dan wij omdat die a. Alles weet van dansen (en wij niet) b. Weet hoe jij danst (en wij niet). Dus vraag het hem?

Maar wat ik persoonlijk denk is dat je al gauw wel een paar jaartjes dansles moet nemen voordat je je kunt wagen aan een auditie, tenzij je zoals hierboven al werd gezegd, echt heel talentvol bent.

Je dansleraar zal het vast heel leuk vinden om zo’n gemotiveerde en enthousiaste leerlinge te hebben, dus je kunt het echt hem het beste vragen!

Dat gaat moeilijk want ik krijg een nieuwe dans lerares. Die model van radeloos (film) dus ja die weet dat niet maar ik ga in april wel optreden dus dan vraag ik het daarna wel

Ik zou er nog even mee wachten als ik jou was. Een soort selectie groep is best wel pittig en al helemaal als je pas in november bent begonnen. Ik denk dat je nog wat meer ervaring moet opdoen en misschien verschillende stijlen volgen, dat helpt je echt ik spreek uit ervaring. Succes, liefs x

Thnx ! Sws ga ik wel wachten

Waarvoor is dit topic dan? Als je zelf al weet dat je geen auditie gaat doen