dankjewel

dankjewel!

Oke misschien zou je je verhaal in alinea’s kunnen maken? Want ik heb het nu wel gelezen maar het leest helemaal niet fijn en het is ook moeilijk te begrijpen.

Maargoed, anaway. Ik snap best dat hij zich er wel beledigd door voelt dat jij jullie relatie geheim wil houden en dat hij op school en tegen zijn vrienden steeds moet liegen. En dat als hij de waarheid verteld uitgelachen wordt. Maar als hij jou allemaa dingen gaat verwijten en leugens gaat roepen is ook niet echt fijn.
Ik zou gewoon nog één keer goed met hem gaan praten en vragen waarom hij die leugens verteld heeft en hem uitleggen dat het niet waar is. Dan kun je vertellen dat je hem graag terugwilt en misschien gaat hij er (als jij alles goed en duidelijk uitlegt) ook anders over denken. Zo niet, dan is het helaas over.

Succes!

Ik snap hem eigenlijk heel goed hoor. Niet verkeerd opvatten, want ik bedoel dit nog op een aanvallende manier tegenover jou. Maar hij vindt jou blijkbaar heel leuk, en wanneer jij dan wilt dat niemand het weet kan dit hem echt veel pijn doen. Een ex van een vriendin van mij wilde ook niet dat zijn ouders het wisten, en daarom deed hij altijd afstandelijk als ze elkaar zagen in het openbaar maar privé wel leuk doen. Dat werkt gewoon niet. En denk je nou dat mensen van school jouw ouders gaan inlichten dat je een vriendje hebt? Je moet hem goed uitleggen dat je wel wat wilt, en sowieso verontschuldigen. Samen komen jullie heus wel op een manier om het je ouders niet te laten weten (wat trouwens natuurlijk niet het beste idee is, maar als het echt niet anders kan door dat je misschien geen vriendje mag snap ik het). Dit is wat ik vind, kijk maar wat je er mee doet hahaha. En succes c:

haha ja sorry zal ik voortaan doen! ik hoop dat hij nog een keer goed wil praten, en als het dan toch eindigt dan hoop ik wel dat het op een manier besproken kan worden dat we het allebei fatsoenlijk afsluiten. dankjewel!!!

nee ik vat het ook niet opvallend op, vind het juist heel fijn dat je eerlijk bent! ik wil me ook echt gaan verontschuldigen, hoop dat hij nog een keer wil praten en hoop dat we eruit komen.
en denk dat ik het er thuis ook maar eens over ga hebben!

dankjewel!!