dankjewel voor reacties

Hee, dankjewel allemaal voor t helpen

Ik zou het gewoon vragen! Niet geschoten is altijd mis, en bovendien, als het echte vriendinnen zijn vinden ze het sws wel leuk als je meegaat en anders weet je ook weer waar je aan toe bent :wink:
Xx

Ik heb het gevraagd maar eerst toen ik in het openbaar vroeg zeiden ze ja en toen de dag erna stuurde ze me een apje van ja we willen een keer iets met ze drieen doen. Sorry maar we doen nooit wat met ze drieen en nu kon het eindelijk een keertje…

Nu mag ik dus niet meer mee, ik ben echt heel erg verdrietig en ik denk de hele tijd dat het aan mij ligt. Ookal zeiden ze van niet, makkelijk getypt via de app.

Niet lullig bedoelt, maar het is niet voor niks dat ze je er niet bij willen hebben. Blijkbaar zien zij jou niet als zo’n goede vriendin, helaas.

Lullig. Vriendinnen horen zoiets niet te doen en het ligt zeker niet aan jou. Ik vind het erg vervelend voor je!

Wow wat vervelend… Ik vind het wel echt heel goed dat je het gevraagd hebt!! Echt lullig van die vriendinnen …

Ik zou lekker andere vriendinnen zoeken als ik jou was. Lekkere basis voor een vriendschap niet eens eerlijk durven te zijn recht in iemands gezicht.
Heb het vroeger ook vaak genoeg mee gemaakt helaas, en mijn echte vriendinnen nu kan ik op 1 hand tellen. Daar heb je meer aan.
Ik hoop voor jou dat je nog iemand anders kan vinden die met je mee wil, en dat vriendinnen groepje, sorry maar als het echte vriendinnen waren zouden ze jou er ook wel bij willen hebben…

Maar he ! Je hebt het geprobeert en er alles aangedaan! Het is nu in ieder geval niet jou schuld en je kan ook niet zeggen had ik het maar gedaan. Ik heb zo vaak in jou situatie gezeten. Vaak zeiden mensen gewoon tuurlijk wat leuk! en soms kreeg ik ook zo’n kut reactie. Laat je hierdoor in ieder geval niet weerhouden als je nog een keer in zo’n situatie zit om het niet te vragen. Neem gewoon nu wat afstand van hun, plan wat anders leuks op die avond desnoods een filmavond met je zusje :wink: Maar maak je er in ieder geval niet zo druk, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Je hebt t goed gedaan en probeer er niet te veel aan te denken dan is het nare gevoel het snelste over!!