- Danique Fotografie

Hallo lieve Girlscene-lezeressen!

Ik ben al een aantal jaren bezig met fotografie en ik heb ook al verschillende topics gehad op dit forum. Ik ben alleen mijn inloggegevens kwijt en maak dus steeds maar weer een nieuwe account, vandaar de zo weinig berichten dus :-).

Ik fotografeer dus al een aantal jaar en ik wilde graag mijn foto’s met jullie delen. Hopelijk zijn jullie enthousiast en hebben jullie goede/leuke tips om het een en ander te verbeteren. :slightly_smiling_face:
De laatste tijd wil ik me meer gaan richten op portret/fashion/model fotografie, alleen vind ik het moeilijk om modellen te vragen. Daarom zijn het tot nu toe voornamelijk landschap/natuur foto’s.

En voor ik mezelf vergeet voor te stellen:
Ik ben Danique en ik ben 20 jaar :slightly_smiling_face: Ik gebruik een Nikon D7000 (hiervoor D60) met een 35mm, 18-50mm en een 55-200mm lens.

Mijn website (voor de liefhebbers) www.daniquefotografie.nl
Mijn Facebook-Pagina Danique Fotografie - Startpagina | Facebook
Enjoy!

Portretten

1:

2:

3:

4:

Natuur/landschap

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

En nog wat portretten van dezelfde shoot.

12:

13:

Erg mooie fotos, de sfeer is mooi!

Super mooie foto’s!! :flushed:

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik vind je landschappen erg mooi!
Die modelfoto’s niet zo… Ik heb het idee dat je iets heel geks met de ogen hebt gedaan qua bewerking ofzo. Kan natuurlijk aan mij liggen!

Maar ben benieuwd naar meer (:

Wauw echt heel mooi! En ook de portretten vind ik mooi. Heel bijzonder zijn ze (:

Dankje voor je reactie! Qua bewerking heb ik niks aan de ogen veranderd, die zijn gewoon zo haha

Wauw, je landschappen zijn echt prachtig!

Nog meer landschappen :slightly_smiling_face:

14:

15:

16:

Ik vind je landschappen echt prachtig, heeeeel mooi en stukken beter dan je portretten!

Iemand tips hoe ik mijn portretfotografie kan verbeteren? Ik maak al zo lang foto’s van landschappen en natuur, dat ik wel een keertje iets anders wil proberen :slightly_smiling_face:

Probeer eens iets heel dagelijks en gewoons.
Het hoeft alleen maar een theekopje ofzo te zijn met een kan of zo ernaast.
Een vervaagde achtergrond en het ziet er professioneel uit.
Trouwens ik vind je foto`s echt goed!!

Ik vind ze heel mooi! Als je nog een model nodig hebt…:grinning:

Je landschappen zijn echt PRACHTIG !

Waaauw die foto’s van landschappen, echt prachtig! Complimenten :slightly_smiling_face:

Wat een lieve reacties :slightly_smiling_face:

Ik ben toch weer bezig geweest met portretten! Hopelijk zijn ze al wat verbeterd.

17:

18:

Wauw, je landschappen zijn heel mooi!! :slightly_smiling_face: Je portretten gaan ook vooruit. Ik zou de afsnijding iets minder doen bij de laatste foto. Nu zie je een stukje haar niet (opzich niet een heel groot probleem maar toch)…

Ik vind opzich je potretfoto’s ook mooi, alleen vind ik ze niet mooi gecropt. Ik zou bij de eerste foto’s het bovenste deel van het hoofd ook op de foto zetten. Bij de tweede foto’s vind ik het jammer dat het haar er vanaf valt en de laatste van de tweede set foto’s lijkt wat overbelicht. Je landschapfoto’s zijn inderdaad prachtig! :slightly_smiling_face:

In welke stand fotografeer je, op manueel?

Up!!